REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tak w VAG-u też nie każdemu TSI żłopie olej, rozciąga się rozrząd tylko może się to zdarzyćszybki napisał(a):Tylko że to nie jest usterka pt. musi być tylko składa się na to kilka czynników z których dwa są podstawowe.
chyba nie rozumiesz tekstu pisanego: (racingforum)szybki napisał(a):Dlatego zwróć uwagę Pionek że w każdym Twoim linku jest mowa o tulejach ale przy konkretnym modzeniu.
Nawet i w T5 potrafi blok pęknąć a co dopiero w 2.4 czy 2.5. Zamknięcie bloku zdecydowanie poprawia wytrzymałość ale mało kto kupuje po taniości 2.4 albo 2.5 aby później wykładać złotówki na zamykanie bloku (no chyba, że to Rka to spoko). Tuleja przekładni kątowej jest słaba z fabryki i myśląc o intensywniejszej eksploatacji musisz wliczać w koszty jej naprawę.
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem s-max 2,5T 220KM i tak jak każdy dopadła mnie zmora tego silnika uszkodzenie bloku miedzy cylindrami.
Ale w Cuprze nie ma EA888bartez90 napisał(a):W tsi ea888 w 99,99 % silnik zlopie olej a zrobienie tego na dobrze to koszt nawet 10tys.
bartez90 napisał(a):Ea113 jest niewiele lepszy, co z tego ze ma grubsze pierscienie jak po 10 latach te silniki spokojnie zlopia 0,5l/1000km, a nawet wiecej. Trzeba trafic naprawde dobry egzemplarz zeby bral niewiele.