TSI/TFSI to tylko oznaczenie handlowe. 30 lat temu było już 1.6 TDI ale nie ma nic wspólnego z dzisiejszym 1.6 TDI. Najważniejsza sprawa w tych silnikach to generacja np EA211 i kod silnika np. CAXA.
Do tego jeszcze jest podział na roczniki w których zmieniono poszczególne części silnika typu tłoki czy pierścienie. Pisanie ogólnikowo chociażby jak to zrobił R11 jest mocno nie teges bo możnazrobić komuś kuku.
Marcel moja cierpliwość do czytania tych Twoich głupot się konczy. Czy nie możesz się przenieść do innego działu albo najlepiej do innego forum?
Marcel2727 napisał(a):Jakich głupot? O co Ci chodzi typie?
Nie jestem dla Ciebie żadnym typem... udzelasz się w każdym temacie zgodnie z zasadą im mniej wiem tym bardziej się udzielam.
Co do Twojej osoby to bardziej upatruje problem natury zdrowotnej... siedzisz przed tym kompem, coś sobie ściągasz z netu i udajesz znaffce stosują fajny myk który kiedyś już tu ktoś stosował. Czyli wypisujesz 10zdań totalnych bredni/farmazonów kończąc jednym prawdziwym ogólnikiem a potem wielkie zdziwienie "no jak przecież napisałem prawdę"...
Dobra dziewczyny to co mam robić. Mam szukać coś takiego jak te auto które przytoczyłem, silnik dobry jest w końcu czy nie i o te DSG bym chciał się zapytać. Dobry ten automat jest do silnika z tak mocą?
Obowiązek opon zimowych – czy istnieje i kiedy należy założyć zimówki? Niektórzy kierowcy mogą przed nadejściem zimy zastanawiać się, czy zmiana opon jest obowiązkowa. Wiąże się to z dylematami, jak chociażby to, czy za jazdę na oponach letnich zimą można dostać mandat, czy może lepiej ...
Kierowca i pieszy z FOMO bardziej niebezpieczny w ruchu drogowym FOMO (ang. Fear of Missing Out) oznacza lęk, że nie jesteśmy na bieżąco z informacjami w mediach społecznościowych. To ważny problem społeczny, który wpływa również na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Kierowca ...
Szybki, a przeczytaj parę komentarzy u moderatorów czy swoje "a4 skarbonka", "kup hyundai i20" itd. itp. to zobaczysz podobieństwo między swoimi, a moimi postami Mam wrażenie, że jest u was fanboy Mazdy, którego bardzo uraziłem.
Najwyżej potem 5 tys zł na rozrząd w ASO, 800 zł na cewki, 2 tys lekko na układ wydechowy itd ale można żyć
FSI turbo + DSG bardzo dobry wybór, 3,2 zostawiłbym dla koneserów, bo to nie jest proste silniki w eksploatacji i serwis zabija a 90% mechaników nigdy ich na warsztacie nie miało.
2,0 TFSI w każdej odmianie czy to Leon czy Golf czy A3 świetny wybór - ciężko o coś lepszego w tej kasie i tyle.
Twierdzisz że 2.0tfsi ea888, czyli takie jak jest w Leonie, golfie i a3 od 2009 roku, np ccza, to też świetny wybór? Czy sponsorujesz kupującym te szroty remont silnika?
Ja mówie o VW EA113, EA888 to nie jest TFSI czyli FSI turbo tylko nowoczesna konstrukcja TSI W Golfie V nie było EA888, a w A3 to chyba dwa silniki tylko.
Ja mówie wciąż o FSI turbo a nie TSI Ea888 czyli lata 2005..2006..2007
Wybrałbym jak już wcześniej wspomniałem S3 8P okolice 2006, 4x4 260 koni i pozamiatane.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.