Auto do pracy

05 Cze 2009, 22:26

witam.
mam do kupienia audi 80 1.9 tdi 94r
170 tys. przejechane (stan licznika rzeczywisty) za 1200euro.
pierwsze pytanie czy warto? drugie jak ten silniczek daje radę i czy nie
jest awaryjny?i oczywiście zawieszenie jak z wytrzymałością?
z góry dzięki.
Ostatnio edytowany przez hiszpan1, 05 Cze 2009, 22:54, edytowano w sumie 1 raz
hiszpan1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Miejscowość: Madryt

06 Cze 2009, 06:59

Tych samochodów jest dużo na polskich progach i nie tylko na polskich, więc o czymś to świadczy ;)
Silnik 1.9 TDI 90 KM jest optymalny do tego samochodu moim zdaniem, spala średnio
5-6 l/100km a jeździ nawet dość przyjemnie.
Co do awaryjności to o to możesz być spokojny, awarie są rzadkie.
Przebiegi rzędu 600-700 tyś to dla niego jest nic, mój wujek ma taką tylko kombi, jeździ codziennie po kilkaset km. Na liczniku ma 570 tyś i póki co się nic nie psuje.
Silnik 1.6 jest za mały do tego samochodu ale w B4 chyba ich nie było już. 1.8 90KM jest optymalny również, ma tyle samo mocy co TDI z tym że spali litr, dwa więcej.
stasiowski121
 

06 Cze 2009, 12:46

stasiowski121 napisał(a):Silnik 1.6 jest za mały do tego samochodu ale w B4 chyba ich nie było już. 1.8 90KM jest optymalny również, ma tyle samo mocy co TDI z tym że spali litr, dwa więcej.


w B4 nie było 1.6 i 1.8
były:
2.0 90 KM
2.0 115 KM
2.3 (rzędowe 5-cyl)
2.6 V6
2.8 V6

1.9 tdi 90 KM
1.9 tdi 110 KM
andrewb25
 

06 Cze 2009, 13:52

aha oka. dzięki.
a może mógłbyś powiedzieć coś na temat zawieszenia?
hiszpan1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Miejscowość: Madryt

06 Cze 2009, 14:07

jak nie bylo skoro patrzac na otomoto czy allegro sa z silnikami 1.6 i 1.8
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Cze 2009, 14:39

A przepraszam, fakt teraz sobie przypominam były B4 z silnikami 1.6 70 KM co jest całkowitą porażką w tym samochodzie oraz 1.6 101 koni produkowane w latach 93-96.
Jednak wg. mnie 1.9 TDi 90KM oraz 1.9 TDi 110 KM jest najlepszym rozwiązaniem do tego samochodu.
A nie było 1.8 w B4 ;)
stasiowski121
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Test Volvo V90 2018r. D4 190KM Inscription
    Udostępniono mi, w celu przetestowania, Volvo V90 z 2018 r. Samochód ten był w bogatej wersji wyposażenia Inscription oraz posiadał kilka istotnych dodatków. Atutem był dwulitrowy, czterocylindrowy silnik diesla, ...
    Jak czytać etykietę na oponach?
    Etykieta opony jest cechą opon pojazdów mechanicznych. Producenci opon dla samochodów osobowych, lekkich i ciężkich samochodów ciężarowych, od listopada 2012 zobowiązani są do podania na naklejce lub ...

06 Cze 2009, 17:33

hiszpan1 napisał(a):aha oka. dzięki.
a może mógłbyś powiedzieć coś na temat zawieszenia?


standardowe
proste, łatwe w naprawach i tanie w naprawach, przód mc pherson, na jednym wahaczu, tył belka
na polskich drogach sprawuje się świetnie
andrewb25
 

06 Cze 2009, 21:29

stasiowski121 napisał(a):Tych samochodów jest dużo na polskich progach i nie tylko na polskich, więc o czymś to świadczy ;)
Silnik 1.9 TDI 90 KM jest optymalny do tego samochodu moim zdaniem, spala średnio
5-6 l/100km a jeździ nawet dość przyjemnie.
Co do awaryjności to o to możesz być spokojny, awarie są rzadkie.
Przebiegi rzędu 600-700 tyś to dla niego jest nic, mój wujek ma taką tylko kombi, jeździ codziennie po kilkaset km. Na liczniku ma 570 tyś i póki co się nic nie psuje.
Silnik 1.6 jest za mały do tego samochodu ale w B4 chyba ich nie było już. 1.8 90KM jest optymalny również, ma tyle samo mocy co TDI z tym że spali litr, dwa więcej.

I tu musze potwierdzić ,stasiowski ma sporo racji ale ten przebieg to bardzo dziwny, ale może być prawdziwy-
max23
Początkujący
 
Posty: 122
Miejscowość: elbląg

07 Cze 2009, 07:31

Przebieg jest prawdziwy ponieważ silnik jak przyciśniesz gaz głębiej i zaczyna zbierać na obroty zostawia po sobie już troszkę czarnego dymu więc niebawem remont by się przydał.
stasiowski121