REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):Yorgi napisał(a): Teraz tak, jeden z was napisał 240 dobra do rozbudowy, modyfikacji. Chciałbym żebyś napisał mi coś więcej na ten temat. Natomiast Pana szybkiego proszę o rozwinięcie tematu skarbonka bez dna
Ponieważ często ludzie mylą s13 200sx z s13 240sx dwa różne silniki jeden turbo a drugi N/A w tym turbo na początek musisz ogarnąć silnik a później może troszku pojeździsz w tym N/A musisz ogarnąć silnik a potem założyć turbo co jest mega nieopłacalne. Do tego jeszcze strasznie rdzewieją. S13 zrobisz ale jest to mega nie opłacalne.
Jeżeli szukasz JDM z jajem to znajdź s14 bez a z zajechanymi panewkami. S14 ma już następcę silnika z S13 200sx (ca18) jednostkę SR20det. Zrobisz panewki i praktycznie w serii masz 230KM z możliwością kręcenia dalej w zależności od $$$. Do tego w s14 jest lepsze turbo. Trzeba uważać na rdze.
Ogólnie wszyscy się rajcują s13/14 bo widzą je jak w drifcie się ścigają ale brane są ze względu na dobrze wyważoną lekką karoserie reszta zazwyczaj wędruje do śmietnika chyba że ktoś początkuje to jeszcze coś podłubie przy sr20 ale ca18 generalnie jest wywalany od razu.
deadwheel napisał(a):Mysle ze i tak bylo by latwiej i taniej zalozyc turbo i ogarnac silnik w 240sx niz kupowac 200sx s13
Barol napisał(a):A BMW co ma w sobie? Kolejny zwykły nudny samochód.
Barol napisał(a):Kup sobie dużego Fiata albo 126p BIS,zrób i trzymaj jako lokate kapitału. Jak jesteś chętny to mam nawet namiary na jednego BISa do zrobienia.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... 68352.html
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... 31039.html
Yorgi napisał(a):No i na deser Nissan, o tym że w klubach 240, 200