Auto do zrobienia

03 Wrz 2013, 22:44

A to, że w co drugim poście polecasz te koreańską padakę i nawet nie potrafisz uargumentować swojego wyboru i odpowiedzieć na zadawane pytanie.
dwajeden
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 12 12 1991
Auto: Vectra C
Silnik: 2.0T
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Wrz 2013, 06:17

Jak widac rzadko bywasz na forum bo już rzadko go polecam.
Nie potrafie uargumentowac? :lol: zazwyczaj zawsze pisze co i jak a jak kogos zainteresuje auto to staram sie napisac cos wiecej ale ty chyba nie czytasz do końca :)
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Wrz 2013, 06:29

Barol nie przejmuj sie,niektórzy poprostu zazdroszczą Ci tyle lat bezawaryjnej jazdy,sam wiem jak jest bo w swoim życiu miałem kilka Daewoo i były dobre i gorsze chwile ale mimo to jestem zadowolony z tych aut co miałem i może kiedyś znowu kupie Daewoo :wink: a tekst o koreanskiej padace piszą Ci co gowno widzieli i gowno mieli a sami jezdza heblami i nawet nie wiadomo czy mają prawo jazdy :naughty:
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

04 Wrz 2013, 07:32

Już tak na siebie nie wjeżdżajcie. Nie potrzebne są takie spiny.

Żeby każdy zrozumiał, nie chce lanosa nie dlatego że jest syfem (jeździłem i jest calkiem przyzwoity) ale dlatego, że ten samochód z wyglądu nie reprezentuje sobie (w mojej ocenie) niczego specjalnego. Rozumiem że są ludzie którzy uważają ten samochód za gowno i takim którym się podoba. Dla mnie ten samochód jest bardzo dobrym ekonomicznym wyborem do "zwykłej jazdy". Moja opinia mam do niej prawo.

Teraz tak Jasiek, wszystko fajne camaro wyglada fajnie, ale to nawet nie przekracza budżetu trochę, tylko wybija się z niego :P Poszukałem po alledrogo paru innych amerykanców i niczego w tej kwocie nie dostanę. Więc raczej odpadają, choć to kolejny przypadek gdzie bylo by miło mieć takie cacuszko. Dwa pozostałe to takie kwadraty które mi się całkowicie nie podobają.

Teraz co do propozycji Barola, mercedesy odpadają, ja wiem że te samochody mają super zawieszenie, fajnie się w nich jeździ i w ogole, ale a) częście drogie (nie mowię o chińszczyźnie) b) to nie jest samochód w moim typie, kojarzą mi się z karawanami i są takie nadętę :P jezeli rozumiesz o co mi chodzi.
Proponujesz mi e34 ale pare postów wcześniej kolega Kirin podpowiedział mi że są sporo cięższe a przez to bardziej ociężale i ogolnie mniej do nich części itp. Czyżby inna opinia i lepiej brać 34? Pierwsza opcja dość na bogato, klima, cetralne zamki zero rdzy, ciekawe jak z podwoziem no i kolor by się dziewczynie podobał :lol: druga taka bardziej jak bemka, no i silnik całkiem przyjemny, jak patrzylem w raporty spalania to to co podał gościu nawet się zgadza, kawalki rdzy to też chyba nie problem. Chociaż jak usunąć to z wlewu do paliwa nie wiem, wicina się to?
Yorgi
Nowicjusz
 
Posty: 28
Auto: Nie mam

04 Wrz 2013, 07:53

TFSI ale mnie to obchodzi tyle co zeszłoroczny śnieg naprawde.
Yorgi no i ok ale żeby nie było to nie ja teraz zapodałem Lanosa :)
a odnośnie E34 to mój błąd,nie zauważyłem postu kirina,zwracam honor.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Wrz 2013, 16:09

Okej, a według Ciebie co lepsze 30 czy 34? staram sie zebrać jak najwięcej rożnych poglądów na daną sprawę żeby sobie jakieś zdanie wyrobić.
Yorgi
Nowicjusz
 
Posty: 28
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego Polacy kochają miejskie hybrydy?
    W samochodach do miasta najbardziej cenimy niskie spalanie i wysoki moment obrotowy pozwalający na szybsze włączanie się do ruchu, dostępny w możliwie najniższym zakresie obrotów. Jeszcze do niedawna warunki te spełniały ...

04 Wrz 2013, 17:26

Żeby jeździć wygodnie - e34
Żeby delektować się dynamiczną agresywniejszą jazdą zdecydowanie e30. Zauważ, że zadbane e30 są droższe od e34 mimo, iż to niższa klasa samochodu. To powinno dać Ci do myślenia.
Pojawił się na allegro ciekawy egzemplarz:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Nie sugeruj się niską mocą, ETA potrafi zaskoczyć a możliwości tuningowe tego silnika są ogromne.
Widać, że wymaga trochę serca ale jeżeli nie jest zgnita to warto.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

04 Wrz 2013, 18:52

Jak widac rzadko bywasz na forum bo już rzadko go polecam.
Nie potrafie uargumentowac? :lol: zazwyczaj zawsze pisze co i jak a jak kogos zainteresuje auto to staram sie napisac cos wiecej ale ty chyba nie czytasz do końca :)


Błędny wniosek. Zawsze polecasz Lanosa, Brave, ostatnimi czasy Vectrę B (tylko nie 1.6, bo lubi wcinać olej!), albo jakiegoś marnego francuza. Wracając..
Tak, nie potrafisz uargumentować, bo w tym, że polecasz ten model nie ma nic złego, wszak brzydkie kobiety też znajdują swoich adoratorów (taka analogia do twojej ulubionej marki) - a tak naprawdę nie potrafisz powiedzieć dlaczego. Bo to, o tym, że do Lanosa pasuje dużo części od Astry F, albo że należy unikać silników 1.6, lub fakt, że wspomniany Lanos dobrze współpracuje z instalacją LPG już każdy wie. Piszesz to jak jakiś bot. Największym problemem twojej działalności na tym forum jest fakt, iż nie potrafisz przedstawić argumentów, nie potrafisz obronić swojego zdania, podać konkretnego powodu. Jak dziecko. Powtarzasz te same, najczęściej zasłyszane opinie i nic poza tym. Ponadto, przypominam Ci, że nadal nie odpowiedziałeś na zadawane wcześniej pytanie. Odkop temat "Kompendium wiedzy Barola" - tam zostałeś idealnie wypunktowany i jak widać, nie wyciągnąłeś z tego żadnych wniosków. Pozdrawiam.
dwajeden
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 12 12 1991
Auto: Vectra C
Silnik: 2.0T
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Wrz 2013, 19:33

Odezwał sie ten co tylko rozszerza spam a nie wnosi nic do tematu,sam sie zastanów co Ty robisz a może poprostu jesteś właścicielem czarnej Tigry :naughty:
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

04 Wrz 2013, 19:54

I co przeszkadza ci to? Ojej ale mi przykro.. jakoś paru osobom staram sie pomóc i np ostatnimi czasy na tym forum poleciłem jednej osobie Vectre z mojego miasta która okazała sie strzałem w dziesiątke i w lepszym stanie niż inne z podobnego rocznika.

Co do moich "stałych tekstów" to pisze zawsze na ten temat z którym miałem do czynienia choć przez chwile. Większość userów wie i to zna ale nowe osoby przecież tego może nie wiedza,nie każdy jest alfą i omegą.

Jeszcze co do porad to ciekawe dlaczego dostaje często wiadomości na pw z prośba o pomoc.

A wracając do tematu bo oczywiście stworzył sie niepotrzebny spam to moge tylko przyłączyc sie do słów kirina,wygoda - E34,zabawa - E30. Wybór i tak należy do Ciebie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Wrz 2013, 21:06

TFSI napisał(a):może poprostu jesteś właścicielem czarnej Tigry :naughty:

A ja myślałem, że forumowicz o nicku JDM jest nowym wcieleniem pederasty od czarnej tigry :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

04 Wrz 2013, 21:31

Ludzie już tak po sobie nie jeździjcie, ile ludzi tyle gustów i guścików.....



Co do wyboru, jedynym przemawiającym + za e34 jest komfort, czy tego komfortu jest aż tak mało w e30?
Co do ety to czytałem, że w ten silnik nie opłaca się niczego inwestować, lepiej wywalić i wstawić m52 albo coś w ten deseń bo koszt/wzrost ceny wypada znacznie lepiej.
Yorgi
Nowicjusz
 
Posty: 28
Auto: Nie mam

04 Wrz 2013, 21:51

Co do wygody w e30 to e30 e30 nie równe. Możesz ustrzelić jakieś kombi na full wypasie, które można uznać za komfortowy samochód. Będzie miał klime, podgrzewane sportsitze, OBC 2 itd. Ale możesz trafić na spartańską zabawkę na totalnej glebie i podczas jazdy nerki sobie odbijesz :) Zależy co lubisz... Seryjna e30 to dość wygodny samochód na miękim zawiasie choć 95% nie ma klimy. Myślę, że warto stanąć gdzieś po środku, obniżenie -30/40mm, trochę twardsze sprężyny ładna felga z szerokim rantem i mimo wszystko można się normalnie przemieszczać a nie tlyko od zlotu do zlotu.
A co do ETY i nieopłacalności tuningu to musiałeś trafić na wypowiedzi użytkowników, którzy nigdy nie mieli do czynienia z tym silnikiem. Ja do dziś przeboleć nie mogę sprzedaży poczciwej ETY:(
Zapraszam do wieczornej lektury:
http://bmw-e30.pl/printview.php?t=2994& ... 8c4f66b86d

Oczywiście są gusta i guściki, wielu woli nowsze silniki typu m52 z racji większej mocy, trudno im racji odmówić jednak uważam, że psują one klimat tego samochodu.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

04 Wrz 2013, 22:15

kirin88 napisał(a):A co do ETY i nieopłacalności tuningu to musiałeś trafić na wypowiedzi użytkowników, którzy nigdy nie mieli do czynienia z tym silnikiem. Ja do dziś przeboleć nie mogę sprzedaży poczciwej ETY:(
Zapraszam do wieczornej lektury:
http://bmw-e30.pl/printview.php?t=2994& ... 8c4f66b86d


A ja akurat mam dwóch kolegów mających do niedawna e30 jeden ETA a drugi 2,5 170KM. Między nimi była zasadnicza różnica Pan od ETY skupił sie na przerabianiu silnika N/A drugi olał przeróbki silnika skupił sie na zawiasie i heblach do tego dopieścił silniczek.

Żeby się nie rozpisywać temt mozna określić w jednym zdaniu :

Kierowca e30 2,5 170KM zapoierdzielał od rana do nocy i czasem w nocy a Pan od ETY skupiał sie na pierdz.ieleniu o jeżdżeniu. Ciagele coś a to blok miał być inny a to śrubkę mechanik zgubił a to coś tam....
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11059
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Wrz 2013, 13:26

Okej, kombi odpada :P mój tatko ma kombiaka i hmm no nie :D chyba wszyscy wiemy czemu.

Czyli jednym słowem zadbane e30.

Ten temat co mi podeslałeś przerobie dzisiaj wieczorkiem. Zobaczymy co z tego wyniknie, do zakupu mam jeszcze jakieś 3 miechy więc powoli sobie ogarniam allegro itp czytam o silnikach ile się tylko da, ale z tego co wyczytałem swap to nie taki duży problem jak by się mogło wydawać, często trzeba wykonywać jakieś większe lub mniejsze przeróbki ale się da. Po za tym nie wiem czy to prawda i na ile to będzie dobrze wykonane ale znalazłem na allegro swap m52 do e30 (robocizna + silnik) za 3kola. Czy to ma sens?
Yorgi
Nowicjusz
 
Posty: 28
Auto: Nie mam