2,0 tfsi na pasku nie ma tych samych wad co na lancuchu, po drugie w 1,8T masz UPG, masz łańcuszek itd..
każde 2,0T ma nadmiar mocy fabryka+1,8T seria jak jest to się każdy cieszy
no i to 210 KM w co wątpie za 1,5k to też nie szaleństwo w takim 2,0T softem robisz 240+
to auto ma 1500 kg a nie 1200 to nie Fabia..163 konie byłoby ok dla jakieś Octavii kombi a nie A4
mam wrażenie że opowiadasz o 2,0T w jakiś Cuprach z placu z Berlina u ludzi którzy kupili za poł darmo a teraz płacz bo olej bierze
nawet masz w tendencyjnych artykułach informacje że "FSI-turbo" problemów olejowych nie ma
STARE 2.0 TSI Mają rozrząd napędzany paskiem zębatym i całkowicie inną konstrukcję. Nie są pozbawione wad, ale nie dotyczy ich problem wadliwych tłoków i pierścieni. W pierwszej serii EA113 silniki TSI miały pojemność 2.0 (głównie Audi A3/A4 i Golf GTI od 2004 r.).
https://magazynauto.interia.pl/porady/n ... Id,1864800viliar napisał(a):Oprocz a4b7 nic nie ma godnego polecenia? A np. bmw e61, e91?
może coś z Volvo? V70....2,0T?