Auto dynamiczne i rodzinne do 35k

09 Paź 2018, 10:04

Pionek napisał(a):ale wolę mieć 200 koni niż 163 które naładowane ludzmi jedzie jak a3 1,8 bez turbo


Przesadzasz trochę, a koszt zrobienia z 1.8t około 210 km zamyka się w 1,5 tys zł.
Fakt, że jest wiele zajechanych 1.8t, ale ich wady wynikają z tego, że są zajechane. W 2.0t masz wady fabryczne, znam wiele egzemplarzy z ori przebiegami po 150-180 tys, które żłopią 0,5-0,7l oleju na 1000km. Nie wmówisz mi, że to normalne w każdym silniku z turbo.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

09 Paź 2018, 10:16

Oprocz a4b7 nic nie ma godnego polecenia? A np. bmw e61, e91?
viliar
Nowicjusz
 
Posty: 21
Auto: Astra F
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

09 Paź 2018, 10:21

2,0 tfsi na pasku nie ma tych samych wad co na lancuchu, po drugie w 1,8T masz UPG, masz łańcuszek itd..
każde 2,0T ma nadmiar mocy fabryka+1,8T seria jak jest to się każdy cieszy
no i to 210 KM w co wątpie za 1,5k to też nie szaleństwo w takim 2,0T softem robisz 240+
to auto ma 1500 kg a nie 1200 to nie Fabia..163 konie byłoby ok dla jakieś Octavii kombi a nie A4

mam wrażenie że opowiadasz o 2,0T w jakiś Cuprach z placu z Berlina u ludzi którzy kupili za poł darmo a teraz płacz bo olej bierze
nawet masz w tendencyjnych artykułach informacje że "FSI-turbo" problemów olejowych nie ma
STARE 2.0 TSI Mają rozrząd napędzany paskiem zębatym i całkowicie inną konstrukcję. Nie są pozbawione wad, ale nie dotyczy ich problem wadliwych tłoków i pierścieni. W pierwszej serii EA113 silniki TSI miały pojemność 2.0 (głównie Audi A3/A4 i Golf GTI od 2004 r.).

https://magazynauto.interia.pl/porady/n ... Id,1864800


viliar napisał(a):Oprocz a4b7 nic nie ma godnego polecenia? A np. bmw e61, e91?
może coś z Volvo? V70....2,0T?
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

09 Paź 2018, 10:32

@Pionek
Akurat z praktyki tak mniej więcej co drugie 2.0t ea113 w a4 b7 bierze duże ilości oleju, zależy jak trafisz i jak się kto z autem obchodził. Robiłem trochę programów w tych autach więc wiem z pierwszej ręki z relacji właścicieli. Nie wiem ile 2.0t przeszło przez Twoje ręce, że czujesz się taki kompetenty w tym temacie, ale nie chcę już więcej wypowiadać się, żeby nie rozpętać [...].
Jakbym miał brać b7 2.0t to wołałbym e90 330i 258 km przedlift. Wad ma wcale nie więcej, a jedzie jeszcze lepiej. Mimo, że jestem fanem audi.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

09 Paź 2018, 22:28

Proszę przestać się przekomarzać, bo zaraz zrobi się off top.

e61 będzie znacznie droższe w eksploatacji od a4, no i żeby jakoś jechało, to trzeba brać 3.0
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14190
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

10 Paź 2018, 02:16

V70 wizualnie bardzo mocno mi nie podchodzi. Na razie opcja focusa 1.6T 160km, astry 4 1.4T 140km oraz a4b7 1.8T 163km podoba mi sie najbardziej. Chociaz 99% ogłoszeń na Śląsku to handlarze. Zaproponuje jeszcze ktos jakąś alternatywę?
viliar
Nowicjusz
 
Posty: 21
Auto: Astra F
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

10 Paź 2018, 09:48

a Seat Exeo z 1.8 turbo ?
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007