Auto nie chce zapalić

28 Wrz 2020, 08:35

Witam
Posiadam audi A6 C6 2006. Jeszcze do wczoraj do godziny ok 22 wszystko było normalnie, nie odpalałem auta słuchałem tylko muzyki. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki migały i auto nie chciało zapalić. Dziś o 8 próbowałem odpalić samochód i nic z tego. Mało tego wcięło mi kluczyk i nie mogę go wyciągnąć. Czy możliwe, że jest to wina akumulatora ? Co robić dalej ? Jakby ktoś coś wiedział to prosiłbym o rady. Pozdrawaim
Chlebik
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 28 Wrz 2020, 08:35

    Witam
    Posiadam audi A6 C6 2006. Jeszcze do wczoraj do godziny ok 22 wszystko było normalnie, nie odpalałem auta słuchałem tylko muzyki. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki migały i auto nie chciało zapalić. Dziś o 8 próbowałem odpalić samochód i nic z tego. Mało tego wcięło mi kluczyk i nie mogę go wyciągnąć. Czy możliwe, że jest to wina akumulatora ? Co robić dalej ? Jakby ktoś coś wiedział to prosiłbym o rady. Pozdrawaim
    Chlebik
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    28 Wrz 2020, 09:05

    Akumulator padł, naładuj go i będzie po problemie
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16719
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    28 Wrz 2020, 09:25

    Akumulator jest z tyłu. Jak mam to zrobić skoro nie mogę otworzyć bagażnika ?
    Chlebik
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    28 Wrz 2020, 11:17

    Wygląda to ewidentnie na zanik napięcia. Najpierw było słabe co wynika z opisu i zachowania kontrolek, a dalej akumulator prawdopodobnie rozładował się praktycznie do zera.

    Najlepiej sprawdzić napięcie jakie jest na zaciskach klem akumulatora. Odpalenie z dawcą czyli samochodem z pracującym silnikiem i dobrym akumulatorem powinno rozwiązać problem odpalenia auta ale akumulator jak jest tak mocno rozładowany powinno się naładować prostownikiem porządnie. Nie wiadomo też czy po pełnym naładowaniu wróci on do pełnej sprawności.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 10163
    Zdjęcia: 35

    28 Wrz 2020, 11:38

    Z przodu pod maską masz wypuszczone końcówki do odpalania awaryjnego, otwórz maskę i szukaj czerwonej zaślepki, jest koło filtra powietrza, jest to kabel plusowy który jest połączony z akumulatorem, minus możesz podłączyć gdzie Ci pasuje, na silniku lub karoserii
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16719
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Nissan Micra 0,9 IG-T o mocy 90 KM
      Nissan Micra to samochód napędzany przez turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 0,9 litra i o mocy na poziomie 90 KM. Średnie spalanie w tym przypadku to około 4,8 l/100 km, natomiast z użyciem sytemu Start-Stop ...
      BMW Concept X6 2007
      BMW Concept X6 ten przedprodukcyjny samochód koncepcyjny jest pierwszym na świecie autem typu SAC (Sports Activity Coupé). Koncept prezentuje wizję BMW scalającą cechy modeli BMW X z atrybutami typowymi dla ...