Auto o lekkim zacięciu sportowym do 15 tys

19 Lis 2008, 20:14

Witam,
zastanawiam się nad kupnem autka, ale im wiecej oglądam tym wiekszy mętlik w głowie i dezorientacja...

Szukam autka o lekkim zacięciu sportowym, silniczek benzynowy max 1.8 - 2.0 (w planach jest założenie lpg zaraz po kupnie lub kupienie już z instalacją) rocznik od 96 w góre, najlepiej dwudrzwiowe, 4-5osobowe (coupe, htb).
Zastanawiam się nad hondą civic VI generacji... Co wy myślicie, polecacie?
Kwota w której chciałbym się zamknąć to 14-15 tys zł
Pozdrawiam
kaparri
Nowicjusz
 
Posty: 12

19 Lis 2008, 20:54

Honda prelude, Mazda MX3? MX5 - jak dobrze poszukasz, też znajdziesz.
adelon
Początkujący
 
Posty: 62

20 Lis 2008, 10:59

preludki rok 96&up nie znajde, chyba ze z przebiegiem kosmicznym, a mx5 jest 2osobowa wiec odpada, ale dzieki
ktoś jeszcze coś podpowie:>?
kaparri
Nowicjusz
 
Posty: 12

20 Lis 2008, 14:02

civic VI gen to dobry wybór. silniki z v-tec'ami są mocne i oszczedne, wiec moze nie bedziesz musial go truc gazem?

jeśli umiesz sie odnalezc w tylnym napedzie to polecam beemkę e36... za taka kwote nie bedziesz mial problemu ze znalezc jakiejsc w ladnym stanie...i z gazem heh bo beem to lubi palic sporo :)

aha i zastanów się nad celicą :D VI gen wygląda super, rocznik teze sie zgadza, no i w koncu to bezawaryjna toyota...

pozdrawiam
Offczar
Nowicjusz
 
Posty: 32

24 Lis 2008, 21:01

a może ktoś mi powiedzieć w którym roku był lifting civica VI i co się zmieniło :>? bo nie moge nigdzie znaleźć informacji na ten temat
kaparri
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Lis 2008, 12:53

Lifting był w 99r...zmiany z wyglądu są kosmetyczne lecz wygląda jednak troche inaczej-lepiej(inne reflektory, inny zderzak a więc i inne błotniki i maska i oczywiście kształt grila). Jeśli chodzi sprawy techniczne to w serii dawany był już ABS, z przodu wskoczyły większe chamulce, i chyba stabilizator z tyłu lecz nie wiem czy we wszystkich wersjach. W 98r(czyli jeszcze przed prawdziwym liftigiem) był także troche inny grill tzn. z większym znaczkiem niż w autach produkowanych w 95/96 i 97r, chamulec też był większy lecz bez ABS w serii. Co do silników to zostało to samo z tym że już odeszła "zdławiona" specjalne wersja 1.4i która miała zmniejszoną moc na 75KM lecz to tylko na rynek niemiecki ze względów podatkowych bo w Polsce zawsze sprzedawali normalną wersje 90-konną.
Pekińczyk
Początkujący
 
Posty: 158
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy
    Maciej Dreszer zajmuje piąte miejsce w Toyota Gazoo Racing Trophy na półmetku sezonu. W wyjątkowym pucharze dla kierowców wyścigowych i rajdowych Toyot GT86 pula nagród wynosi 80 tys. euro. Toyota od ...