Auto segmentu B lub C do 15 tys. zł

26 Kwi 2017, 09:57

Dobrze wyciszone to może za dużo powiedziane. Zauważyłem, że Honda sucks nie dlatego, że jest głośna generalnie, ale dlatego, że tragicznie wytłumiony jest hałas dochodzący z nadkoli. Ja temu zaradziłem mniej więcej, maty i pianki na podłogę i nadkola od wewnątrz, a od zewnątrz Noxudol Auto-Plastone. Z 600 zł jak nic w wygłuszenie włożyłem.
Najgorsze jest to, że moja Honda po wygłuszeniu jest nieznacznie cichsza niż np. Astra G rodziców czy Skoda Fabia babci. To przelewa czarę goryczy, że auto segmentu D jest na poziomie niemieckiego kompaktu czy miejskiego auta!
Do tego jak dojdą trzeszczące plastiki, tragiczne, nieresponsywne i sztywne zawieszenie... Mam dosyć tego auta ;-)
Dlatego łysy, po tym, co napisałeś dokładnie wiem, że UFO to byłby ciąg dalszy męczarni. Jestem młodszy, ale dla mnie auto ma cieszyć oczy i zapewniać komfortowe przemieszczanie się z punktu A do B. Honda tego nie zapewnia, jedyne co ją ratuje to bezawaryjność ale to też powiedziane na wyrost - ta marka wymaga dużych nakładów pieniężnych, wiedzy o serwisowaniu i dobrego mechanika. Teraz odpowiedź za 100 punktów - która inna marka przy takim traktowaniu również nie byłaby niezawodna?

Dlatego tak jak łysy mówisz, przejadę się A3 8P i Bravo, bo to najmocniejsi kandydaci i ocenię czy warto do Bravo dozbierać. :)
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

26 Kwi 2017, 10:22

Aż tak źle jest w Accordzie? Ciężko mi uwierzyć... U mnie na dziurach trzeszczy jedynie podłokietnik, ale wystarczy położyć rękę i jest cicho. Poza tym żaden plastik nie trzeszczy, jedynie wielosezonówki trochę huczą ale to wiadomo, nie wina auta.

8P na pewno będzie lepsza, nie masz co się bać o komfort. Jeździłem Golfem IV i 8L i jest na prawdę cicho, tylko nieco sztywno. Tylko te silniki...

W Bravo w jaki motor celujesz?
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Kwi 2017, 10:33

Killaz napisał(a):Do tego jak dojdą trzeszczące plastiki, tragiczne, nieresponsywne i sztywne zawieszenie...


UFO zdecydowanie nie jest autem dla Ciebie :D

Killaz napisał(a):Teraz odpowiedź za 100 punktów - która inna marka przy takim traktowaniu również nie byłaby niezawodna?


Oczywiście, że by była. Niezawodność Hondy to zwykły mit stworzony przez fanów marki na usprawiedliwienie tego, że jeżdżą toporną, pozbawioną wyciszenia, rdzewiejącą taczką. I weź pod uwagę to, że czym nowsza Honda tym gorsza. Sam do swojej dołożyłem - nie licząc zwykłych wymian eksploatacyjnych - ok. 10 tys. zł w trzy lata. Wcześniej miałem Ople, Renault, Audi, Seata, VW i łącznie na ich naprawy nie wydałem takiej kwoty jak w trzy lata na UFO. Żadne z moich poprzednich aut (a o każde dbałem jak mogłem) nie było awaryjne, dopiero UFO nie potrafiło mi się odwdzięczyć za regularny serwis. Dobrze, że chociaż sprzedało się za bardzo przyzwoite pieniądze.

Killaz napisał(a):przejadę się A3 8P i Bravo, bo to najmocniejsi kandydaci i ocenię czy warto do Bravo dozbierać


Do mocniejszego silnika według mnie zawsze warto dozbierać :ok: No ale z drugiej strony Bravo nie będzie miało plastików i wyciszenia A3 8P, więc też jakiś kompromis.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

26 Kwi 2017, 18:32

Mogą być 3 drzwi?
Wtedy polecę Volvo C30.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

26 Kwi 2017, 18:45

Ossy, bardzo ładne auto, ale obawiam się, że minimum 20 tys. zł :-) Odkładam na A3 8P z 1.6 :-)
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009