Auto za 6 tys. Głownie do miejskiej jazdy

27 Gru 2014, 02:46

Jestem świezo upieczonym kierowcą i przyszedł czas na pierwsze auto. Od razu chce zaznaczyc, ze nie jestem fanem kręcenia bączków pod tesco przerdzewiałą e36 w gazie. Szukam auta praktycznego. jeżeli chodzi o markę to nie mam faworyta, ale chcialbym auto w miare małe aby parkowanie w miescie nie bylo problemem, jezeli chodzi o silnik to raczej diesel, ale ciekawe benzynki tez rozpatrze, moga byc 3-drzwiowe. Z dodatkowych rzeczy to na pewno wspomaganie i abs. chcialbym przede wszystkim auto ktore slynie z niezawodnosci, lub którego naprawa mnie nie wykonczy finansowo. Jestem z Poznania i raczej bede sie poruszal po miescie takze nie potrzebuje wiele mocy. Prosze o pomoc w postaci linkow lub dobrych rad, poniewaz nie mam duzego doswiadczenia w branzy motoryzacyjej :) z gory dzieki za pomoc :D
Potos96
Obserwowany

Prawo jazdy: 12 12 2014
Auto: Nie mam

27 Gru 2014, 03:08

Do miasta odpuść diesla. Jak chcesz oszczędny samochód do fiat seicento silnik 1.1. Mały części tanie. Z nieco większych pug 206 1.4 benzyna 75KM.
simonx10
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 17 10 2014
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Peugeot 307 (rodzinny)
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

27 Gru 2014, 09:53

Kolejny temat osoby z Poznania która szuka taniego auta w przeciągu bodajże 2-3tygodni,szukanie nie boli naprawde.

zobacz na te propozycje:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - pytanie jak z opłatami.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Gru 2014, 10:15