Auto za skromne 10-13tys. zł

15 Gru 2019, 18:31

ice666666 napisał(a):Z aut rocznik 2005 i dalej w sumie nic nie znajdę ciekawego i pod względem wyglądu, funkcjonalności i nie ogromnej awaryjności, nie w tej kwocie, nawet do 17tys. zł nie ma nic ciekawego.

Ty tak serio? :o

Ford Focus mkII polift,Opel Astra H/Vectra C/Singum,Skoda Octavia II/Superb,Volvo S40.. jest w czym wybierać..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0

15 Gru 2019, 18:50

Gdybym miał możliwość to mógłbym w dalszych częściach Polski poszukać czegoś, ale jak mam sam auto oglądać to ja nic nie znajdę - nie znam się na tym, a tu w okolicy mam okazję pooglądać ze znajomym co ma nieco większe pojęcie - razem z komputerem.
Nawet na Niemcy bym pojechał ściągnąć Applause'a II, ale nie ma po prostu czasu, a Mazdą za duże ryzyko na takie trasy.
Oglądałem tutaj już Vectry, Skody i Fordy, o ile z zewnątrz stan był całkiem ok (jakieś ślady na zewnętrznej karoserii to wiadomo, ale podłoga czy wzmocnienia na skraju wytrzymałości - podziękuję) to komputer wywalał masę błędów. Był jeden co chyba pozalepiał światła od kontrolek aby nie było widać błędu silnika...
Żadnego Audi jeszcze nie oglądałem bo jakoś nie miałem odwagi...
S40 - fajne autko, ale sedan, muszę mieć pełen dostęp do bagażnika.
ice666666
Nowicjusz

0

15 Gru 2019, 19:22

[link do oferty na Olx wygasł] - cena do negocjacji przypominam a reszta kasy na pakiet startowy i montaż lpg (tak wiem nie chciałeś ale mocno bym się nad tym zastanowił).
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]? - świeży gaz.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]? - to raczej jako ciekawostka no chyba że akceptujesz dużą pojemność i automat..