Benzyna z turbo do 35 tys.

23 Maj 2018, 08:30

Jaki samochód w benzynie z turbo możecie polecić do powiedzmy 35 tys.?
Turbo, bo po latach jeżdżenie dieslem, kiedy przejechałem się civicem VIII 1.8, to... on nie jedzie (poniżej 4k rpm).
Musi mieć 6 biegów.
Nadwozie hatchback/sedan/kombi.
Minimum 130KM.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to focus mk3 1.6 ecoboost 150KM
sontur
Nowicjusz
 
Posty: 43
Prawo jazdy: 02 01 1917
Auto: e90

23 Maj 2018, 13:38

Bravo 1,4 T-jet 150 KM
Opel Astra J 1,4 T

z mocniejszych to może
Focus ST 2,5T
Golf V GTI 2,0T
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

23 Maj 2018, 20:49

S40 2.5T
S60 z 2.3T/2.4T/2.5T
Mondeo mk4 2.5T
Laguna 2.0T
Może ar 156 tbi jak się znajdzie
Nie wiem, które tam 6b miały
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

29 Maj 2018, 14:59

A Alfa Romeo Giuletta 1.4 120KM? Niesamowicie oryginalne auto z wyglądu. Podobno ten silnik 120KM jest mniej awaryjny niż 170KM, to prawda?
Oczywiście w przypadku Alfy zakładam ok. 35 tys. zł.
sontur
Nowicjusz
 
Posty: 43
Prawo jazdy: 02 01 1917
Auto: e90

29 Maj 2018, 19:32

W przypadku giulietty te 35k to takie absolutne minimum jeśli chcesz kupić coś względnie bezwypadkowego i w dobrym stanie. Osobiście to chyba nie podchodziłbym bez budżetu w granicach 40.
120 to stosunkowo prosty silnik, wtrysk pośredni, turbo i w sumie tyle.
Multiair, który masz w wersjach 150 i 170 to dość ciekawy system no ale koszty może generować
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Lip 2018, 15:51

A co powiecie o Golfie VI 1.4 TSI 160KM? Wiem, że auto nie ma najlepszej opinii, ale znalazłem ogłoszenie od pierwszego właściciela, ok. 100k przebiegu, po wymianie rozrządu. Czy warto pchać się w ten silnik?
sontur
Nowicjusz
 
Posty: 43
Prawo jazdy: 02 01 1917
Auto: e90
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skomplikowane zawieszenie - samochód do driftu
    Pasjonaci rajdów czy wyścigów doskonale wiedzą, że na nic nie zda się mocny silnik i szybka skrzynia biegów, jeśli auto nie będzie miało odpowiedniego zawieszenia. Nie inaczej jest w driftingu. W zawieszeniu ...

10 Lip 2018, 16:08

Osobiście bym odpuścił, lepiej już 1,4 122 konny bez kompresora.
i zrobić program.
Ale rób jak chcesz jak 100 tys realnego przebiegu a Ty nie robisz rocznie 20 tys tylko mniej to trochę może pojeździsz.

Osobiście wołałbym Golfa V 2,0T niż takie maleństwa wysilone a przecież GV i GVI to jest to samo taki jakby polift.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lip 2018, 16:16

Jeśli 1.4 to tylko E211.

Poza tym jaki jest sens ryzykować dla 122 koni? Nadal jest problem z rozrządem, olejem itp. Jeśli już to niech to jedzie, 2.0T byłby znacznie lepszy, tak jak pionek pisze.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

06 Sie 2018, 15:10

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Co sądzicie o tej sztuce?
sontur
Nowicjusz
 
Posty: 43
Prawo jazdy: 02 01 1917
Auto: e90

06 Sie 2018, 17:16

Auto z danii, masz VIN więc nie ma problemu ze sprawdzeniem
na forum masz podwieszone tematy
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

07 Sie 2018, 13:04

Przebieg sprawdziłem.
84 tys. zanotowane we wrześniu 2017. Aktualny przebieg 89 tys.
Auto oglądałem. Dobrze się prowadzi, ma moc. Podobno tylko maska lakierowana. Na coś szczególnie zwrócić uwagę?
sontur
Nowicjusz
 
Posty: 43
Prawo jazdy: 02 01 1917
Auto: e90