Benzynowe daily w przedziale 40-50k.

18 Lut 2023, 21:24

Dobry wieczór.
Rozglądam się za samochodem benzynowym w podanym przedziale. Aktualnie jeżdżę od prawie 6 lat vectrą c ze silnikiem 1.8.
Rozglądam się za czymś na pewno nie większym niż obecna vectra, większość czasu podróżuję sam. Interesują mnie tylko silniki benzynowe - w ciągu roku nie robię nawet 10 tysięcy kilometrów. Kilka wymagań, które chciałbym żeby były spełnione w tym budżecie.

- Dynamiczny silnik, spalania nie stawiam na pierwszym miejscu, myślę, że granice 10l/100km jestem w stanie zaakceptować.
- Auto nie większe niż obecna vectra - po czasie zdałem sobie sprawę, że to lekki przerost dla jednej osoby.
- Lampy minimum xenon - teraz mam halogeny, wieczorem widoczność jest słaba, wpływ na to mają pewnie też 19 letnie lampy.
- Auto rocznikowo dość świeże, ze średniej półki jeśli chodzi o eksploatację.

Dziękuję za wszelką pomoc i propozycje. Pozdrawiam.
kuka
Nowicjusz

19 Lut 2023, 15:25

Moim zdaniem powinieneś zejść z segmentu D do segmentu C. Tu będziesz miał do wyboru auta kompaktowe takie jak np. Kia Ceed, Hyundai i30, Toyota Corolla/Auris, Honda Civic.

kuka napisał(a):Dynamiczny silnik
Czy to znaczy że chcesz silnik z doładowaniem żeby trochę inaczej poczuć moc? Czy jesteś w stanie zaakceptować benzynę bez doładowania z mocą około 140KM?
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

19 Lut 2023, 21:03

Jeśli uda się znaleźć w tym budżecie turbo benzynę będę zadowolony. Jestem otwarty na wszelkie propozycje. Od zawsze podobały mi się hot hatche, ale to raczej za mały budżet na coś sensownego, a nie chcę pchać się w 15 letnie auto.
kuka
Nowicjusz

23 Lut 2023, 00:19

Jak w takim zestawieniu ma się Kia cee'd 2 GT 1.6 gdi 204 km? Miał ktoś styczność z tą kijanką? Trwała jednostka?
kuka
Nowicjusz

15 Mar 2023, 08:43

Pozwolę sobie odświeżyć temat i zapytanie na temat silnika w Kii, może pojawią się jeszcze jakieś propozycje.
kuka
Nowicjusz

15 Mar 2023, 09:24