REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wygląda ok bo wynik mieszczący się w granicach 800 do 1200 Ω świadczy o tym, iż czujnik powinien działać poprawnie.Kao napisał(a):wszystko się wydaje ok, oporność czujnika sprawdzałem na 2k i jest 970 więc w teorii działa
Wiesz jaki to jest dokładnie kod błędu? Sprawdziłeś wiązkę przewodu która idzie do czujnika? Piny we wtyczce nie zagięły się?Kao napisał(a):błąd udaje się skasować ale wraca po ruszeniu
Jest magnetyczny na pierścieniu uszczelniającym łożysko i tylko z jednej strony . Strona montażu łożyska jest istotna . Przy wciskaniu nie można go uszkodzić . Sprawdż w programie czy podczs jazdy jest czytana prędkość tego koła.Kao napisał(a): nie ma tam żadnego pierścienia zębatego
nie czyta tego koła.bonifacy napisał(a):Sprawdż w programie czy podczs jazdy jest czytana prędkość tego koła.
ale ja nie dotykałem wtyczki ("tzn potem już tak) wysunąłem go tylko z piasty i tyle. Zamówię nowy w poniedziałek ale się wkur..... Jak to nie będzie to bo tani nie jest.Rokiko napisał(a):Sprawdziłeś wiązkę przewodu która idzie do czujnika? Piny we wtyczce nie zagięły się?