REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Gdybam -- brakuje podciśnienia . Jak tak to idziesz i sprawdzasz osadzenie króćca na pompie Vacu . Stary typ miał ten króciec zawalcowany . Puszczało to i króciec latał lużno co przekładało się na niskie podciśnienie również w układzie sterowania turbo.marcinfr napisał(a):muszę mocno wcisnąć pedał, żeby hamowało auto
Dokładniej to działa tak - silnik pracuje to przepustnica jest otwarta . Wyłączamy kluczykiem , gasimy to w tym momencie przepustnica ma się zamknąć . Gdy silnik się całkowicie zatrzyma , ma się otworzyć .Domyślnie jest otwarta . Zamyka się przy gaszeniu motoru . To tak w skrócie. Jeśli tak nie działa to patrząc na błędy sugestia jest taka że być może jest problem z wiązką elektryczną . Przetarcia , zgnilizna . Na początek do przejrzenia instalacja w okolicach rozrusznika. Co do podciśnienia . Króciec ok , ale masz zawór EGR jak i sterowanie turbiną wymaga owego podciśnienia . Rzuć okiem na wszystkie wężyki od niego . A pękają , rozłażą się .marcinfr napisał(a):Po wyłączeniu silnika pozostaje otwarta