
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Hehe ....... A kto powiedział że tu same alfa i omega ? Ci gość przedstawił jak ustawić .....więcfynooh napisał(a): czy my się tu dogadamy na tym forum
Było takie foto to i wkleił . Pominąć to i tyle .Jesteś inteligentny , masz jakiś tam zasób wiedzy to się ogarniesz. Czy tak trzeba , tak dosłownie prowadzić za przysłowiową rączkę ?? Ta ...sami to robimy a ......szkoda słów ....fynooh napisał(a):a nr 1 to co to jest?
fynooh napisał(a): Przed wymianą rozrządu zablokowałem bolcem koło zębate paska rozrządu i zauważyłem, że w tym położeniu nie chce w otwór wejść pręt w celu zablokowania koła zamachowego wału. Jeżeli wyjmę bolec z koła zębatego paska rozrządu i obrócę wał o jeden ząbek do tyłu, to wtedy pręt wchodzi w otwór i blokuje koło zamachowe wału. I proszę o informację, czy te dwie blokady muszą się zgadzać i oba bolce wchodzić jednocześnie w otwory? Nie mam przypadkiem przestawionego rozrządu o jeden ząbek do przodu?
fynooh napisał(a):Nie mogę zalogować się na forum na komputerze stacjonarnym.
fynooh napisał(a):Moderator mnie zablokował?
Nie wiedzę żadnych blokad które mogły by utrudnić Ci logowanie. Wyczyść cache przedlądarki i następnie spróbuj ponownie zalogować się. Jeżeli będziesz miał nadal problem przejdź do innej przeglądarki i sprawdź czy tam uda się zalogować.fynooh napisał(a):Nie mogę zalogować się na forum na komputerze stacjonarnym. Udało się to dopiero w smartfonie. Moderator mnie zablokował?