Witam Chciałbym kupic samochód ale nie wiem który. Moje propozycje to bmw 318i (2003r) z silnikiem 2.0 o mocy 143 km w lpg. Oraz mazda 3 (2004r) z silnikiem 2.0 o mocy 150 km z lpg. Oba fajne samochody ale chciałbym poznac wasze opinie. Chcodzi o racjonalne myślenie. Spalanie, koszty części wymiennych, koszty ubezpieczenia. Możecie również napisać własne propozycje. Cena w granicach 13000 zł, slinik max 2.2, powyzej 130 km. Oczywiscie w lpg. I byle by nie kombi Z gory dziękuję
Ceny części mniej więcej to samo tak jak i ubezpieczenie spalanie też porównywalnie 8-9 litrów benzyny. Tutaj raczej BMW bardziej na tak z tego względu że komfortem jest klasę wyżej, więcej jest na rynku BMW i łatwiej będzie znaleźć coś w dobrym stanie blacharskim bo wiadomo Mazda no niestety nie może się tym pochwalić. Jeżeli chodzi o BMW to bardziej bym proponował R6 np 320i gdyż mazda z 318 może okazać się mniej awaryjna.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
W R6 więcej świec, cewek, oleju, płyny chłodniczego i pewnie coś jeszcze. Za 13k coś się znajdzie ale pytanie czy ma jakąś kasę na serwis po kupnie bo coś wyjdzie na pewno.
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Wyprawa do MOab - relacja zdjęciowa Dawno mnie tu nie bylo...czas nadrobic zaleglosci. Ostatnio mialem zaszczyt wspolorganizowac impreze Autotraper Moab Challenge. Bylem przewodnikiem po szlakach Moab dla grupy z firmy Autotraper z Lodzi. Zabawa byla swietna..na ...
Jednak po kupnie wypadałoby te świece zmienić. A do zrobienia coś będzie zawsze, jak nie od razu, to za miesiąc pójdzie wahacz, albo inna sprężyna czy jakiś czujnik.
Ale przecież w R6 nie wymieniasz cewek przy serwisie więc nie ma co brać tego pod uwagę no i trzeba zaznaczyć że mamy rozrząd na łańcuchu i jest dożywotni (oczywiście zdarzają się zakatowane egzemplarze)
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
No nikt nie mówi że padają wszystkie na raz i ze trzeba je wymieniać po kupnie. Ale ja osobiście raczej nie kupiłbym niczego z silnikiem m54 chyba że z pewnego źródła.
Ostatnio edytowany przez Kusza, 14 Maj 2017, 21:27, edytowano w sumie 1 raz
Kusza napisał(a):Lepiej kup R6 koszty utrzymania niewiele większe ale lepiej to jedzie i później łatwiej sprzedać.
Co do kosztów utrzymania zgodzę się. Choć jak wiadomo różnica kosztów utrzymania dla każdego jest inaczej odczuwalna. Co do sprzedaży to powiem szczerze, że ostatnio e46 łatwiej sprzedać z małym silnikiem. E46 bardzo staniały, coraz młodsi kierowcy z uboższym portfelem sięgają po te samochody. Jak wiadomo OC coraz droższe... Czy będzie to R4 czy R6 to kupiec się znajdzie. Wiadomo więcej garów, więcej świec, cewek, trochę więcej oleju silnikowego, troszkę droższy osprzęt silnika choć nie koniecznie. Ale bądźmy realistami. Kogo zbawi dodatkowe 40zł więcej za 2 dodatkowe świece zapłonowe? Albo powiedzmy 50zł za 2 dodatkowe litry oleju silnikowego... koszty wręcz śmieszne. Sam wczoraj wziąłem się za wymianę świec w bmw, Poniżej fota świecy z bmw po przebiegu 28 tys. km na LPG. Teoretycznie zużycie w granicach normyjednak po wymianie na nowe samochód wyraźnie odżył. Zwykłe NGK v-line duelektrodowe po niespełna 20zł za sztukę. Warto świece regularnie wymieniać szczególnie jeżdżąc na LPG, zaniedbane świece= krótsza żywotność cewek, które nie są najtańsze. allegro galeria
Ostatnio edytowany przez kirin88, 14 Maj 2017, 21:28, edytowano w sumie 1 raz
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.