BMW e-92 335 d Problem ze spryskiwaczami reflektorów

14 Lis 2018, 22:59

Witam
Mam pytanie może ktoś się spotkał z takim problemem, Kiedy włączę spryskiwacze szyb to oba spryskiwacze reflektorków spryskują normalnie, ale nie chowają się? Jeśli je wcisnę to wejdą na swoje miejsce. Może są zapowietrzone, choć mało prawdopodobne. Może ktoś ma jakiś pomysł.
Dzięki
Marekus1225
Aktywny
 
Posty: 260
Prawo jazdy: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • 14 Lis 2018, 23:09

    ale nie chowają się spryski czy same zaślepki? bo w e92 zaślepki są mocowane na sprężynkach a nie tradycyjnie, może ktoś nieumiejętnie próbował zdemontować zderzak i rozciągnął sprężynki?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16662
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    14 Lis 2018, 23:29

    Tak rozbierałem zderzak ale raczej nic tam nie zrobiłem co by mogło zaszkodzić. Całe wychodzą razem z klapkami i tak zostają sprężynki w tym wypadku nie mają nic wspólnego ponieważ cały spryskiwacz wychodzi i tak zostaje
    Marekus1225
    Aktywny
     
    Posty: 260
    Prawo jazdy: 15 04 1979
    Przebieg/rok: 13tys. km
    Auto: bmw
    Silnik: 3.00 diesel
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2004

    15 Lis 2018, 09:02

    No to wiec uszkodzony spryskiwacz, w środku jest mocna sprężyna i trzeba dużej siły zeby spryskiwacz sie wysunął, no i wlasnie mozesz go ręcznie wyciągnąć z dużym oporem czy lekko chodzi?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16662
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    15 Lis 2018, 17:22

    Mogę go ręcznie wyciągnąć, ale z dużym oporem.
    Marekus1225
    Aktywny
     
    Posty: 260
    Prawo jazdy: 15 04 1979
    Przebieg/rok: 13tys. km
    Auto: bmw
    Silnik: 3.00 diesel
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2004

    15 Lis 2018, 17:44

    To czyli sprężyna ok, sprawdź dobrze czy nie jest gdzieś uszkodzony, moze gdzieś jest jakąś zadra ktora nie pozwala mu sie złożyć
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16662
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    15 Lis 2018, 17:54

    Kao napisał(a):To czyli sprężyna ok
    Tego nie wiesz bo wyciąga sprysk z oporem ale nie chowa się może jest zatarty na prowadnicach? Ciężko to stwierdzić jak się go nie rozbierze. Poza tym podczas wyciągania powinien próbować sam się chować czy tak jest pytanie do autora? być może blokuje się tylko w pozycji na maksa wysuniętej.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!

    15 Lis 2018, 20:46

    No tak może być ze się gdzieś blokuje ale dziwne aby oba się blokowały spróbuje to obejrzeć za parę dni może znajdę winowajcę
    Marekus1225
    Aktywny
     
    Posty: 260
    Prawo jazdy: 15 04 1979
    Przebieg/rok: 13tys. km
    Auto: bmw
    Silnik: 3.00 diesel
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2004

    15 Lis 2018, 22:23

    Właśnie, obydwa by miały zadzior i się nie chowały?
    Zapowietrzenie raczej możesz wykluczyć, skoro psika.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8843
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    15 Lis 2018, 22:27

    No tak raczej zapowietrzenie można wykluczyć to tylko gdybanie muszę sprawdzić na dniach co jest i będzie wiadomo
    Marekus1225
    Aktywny
     
    Posty: 260
    Prawo jazdy: 15 04 1979
    Przebieg/rok: 13tys. km
    Auto: bmw
    Silnik: 3.00 diesel
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2004

    15 Lis 2018, 22:41

    Nie chce mi się czytać od początku, ale co z kompem i błędami? Mi to wygląda na usterkę elektryczną, skoro psika, wysuwa się ale nie chowa i to z dwóch stron. Uszkodzenie mechaniczne raczej byłoby z jednej strony, przecież nigdy nie padają amortyzatory czy łożyska parami. Pomijam fakt gdy kupiłeś auto i już nie działało, to wtedy faktycznie mogło się zepsuć pojedynczo a Ty o tym nie wiesz.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8843
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    15 Lis 2018, 23:03

    galakty napisał(a):Nie chce mi się czytać od początku, ale co z kompem i błędami?
    :shock: przeczytaj tytuł chociaż
    galakty napisał(a):Mi to wygląda na usterkę elektryczną,
    a co ma elektryka do spryskiwaczy? przecież tam nie ma nic elektrycznego
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16662
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    15 Lis 2018, 23:16

    Fakt, ale gafa, przecież to na ciśnieniu operuje :roll:

    Znalazłem jeden temat na necie, podobno w E90 dysze są kiepsko zabezpieczone i oring/gumka w środku się wygina/przesuwa przez co blokuje, aczkolwiek ludziom nie cofa się do końca 2-3 mm, a nie że wcale. Pomaga wymiana całej dyszy, 120 zł chyba jeden kosztuje.

    Bo jakby pompka była niewydajna, to raczej by się nie wysunął i nie psikał, więc wyciek można raczej wyeliminować.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8843
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007