BMW E36 318is Coupe 1992/95 vs Mitsubishi Eclipse 1g

13 Maj 2013, 19:06

Witam, chciałbym się dowiedzieć a raczej zapytać użytkowników tych dwóch samochodów o najczęstsze usterki, co jaki czas podupadają konkretne podzespoły, jak sobie cenią warsztaty za naprawy usterek, jak samochody znoszą sekwencyjną instalację LPG (jestem młody i mam małe dochody więc oszczędność niestety bierze górę) i ogólnie chciałbym się dowiedzieć jak z awaryjnością tych aut.
Niuniek
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 08 02 2013
Auto: jak na razie brak

13 Maj 2013, 20:14

Na pewno do e36 jest większa dostępność części a zamienniki są naprawdę śmiesznie tanie.
Generalnie każdy silnik bmw znosi dobrze LPG. Co do is to fajny silnik ale niestety znakomita większość nie była oszczędzana więc trafienie na dobry egzemplarz jest loteria. Jedno jest pewne, jeśli trafisz na zadbany to nie pożałujesz. Ze swojej strony zasugerował bym jednak pójście w stronę 6 cylindrów. Spalanie takie samo jak w is jak nie mniejsze. m50b20 dobrze znosi gaz i należy do jednostek bardzo żywotnych.
Co do ecplipse to wydaje mi się, że jeszcze trudniej będzie znaleźć egzemplarz nie zajechany. W końcu to samochód pseudo sportowy a przynajmniej taka ma sylwetke przez co raczej emeryci i kobiety go omijają ;)
Jeszcze podstawowe pytanie, ktore na początku powinienem zadać. Jakim budżetem dysponujesz?
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Maj 2013, 20:29

Budżet jaki mam do przeznaczenia to około 7tys (wraz z ewentualnymi wymianami części).
Myślałem nad Is bez LPG i samemu założyć a jeżeli chodziło by o 6 garów to trochę inna bajka.
Mam zróżnicowany styl jazdy, czasem lubię jeździć spokojnie jak "emeryt" a czasem całkowicie odwrotnie więc nie wiem jak by wychodziło spalanie w M50B20 w końcu to 6 garów a nie 4 ale jeżeli jednostka jest mniej awaryjna i kłopotliwa od is to wezmę ją pod uwagę.
Niuniek
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 08 02 2013
Auto: jak na razie brak

13 Maj 2013, 20:39

kirin88 napisał(a):Na pewno do e36 jest większa dostępność części a zamienniki są naprawdę śmiesznie tanie.
Generalnie każdy silnik bmw znosi dobrze LPG. Co do is to fajny silnik ale niestety znakomita większość nie była oszczędzana więc trafienie na dobry egzemplarz jest loteria. Jedno jest pewne, jeśli trafisz na zadbany to nie pożałujesz. Ze swojej strony zasugerował bym jednak pójście w stronę 6 cylindrów. Spalanie takie samo jak w is jak nie mniejsze. m50b20 dobrze znosi gaz i należy do jednostek bardzo żywotnych.
Co do ecplipse to wydaje mi się, że jeszcze trudniej będzie znaleźć egzemplarz nie zajechany. W końcu to samochód pseudo sportowy a przynajmniej taka ma sylwetke przez co raczej emeryci i kobiety go omijają ;)
Jeszcze podstawowe pytanie, ktore na początku powinienem zadać. Jakim budżetem dysponujesz?


Zgadzam się w 100% ale spalanie m5020 na bank nie będzie niższe od is'a. IS to jest m42 - rozrząd na łańcuszku, to też Nam odpada robienie paska co chwile. Jeśli chodzi o typowe usterki to is wypada tutaj świetnie. Za jakieś 2 godziny (po 22) napisze Ci taką dłuuuuuuuuuugą stronę tych "typowych usterek" ale w bmw, zwłaszcza w tych silnikach jest ich naprawdę mało, a jak już są to przeważnie głupoty - Na razie jem le ciasto. Ja osobiście brał bym BMW bez zastanowienia. Silniki IS'a są również bardzo dobrymi jednostkami. A gaz znoszą bardzo dobrze.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

13 Maj 2013, 21:00

BMW będzie tańsze w utrzymaniu, no i poza wyglądem jest na pewno bardziej sportowe jeżeli chodzi o właściwości jezdne.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

13 Maj 2013, 21:12

jiGsaw napisał(a):BMW będzie tańsze w utrzymaniu, no i poza wyglądem jest na pewno bardziej sportowe jeżeli chodzi o właściwości jezdne.


Jest po prostu (w jakimś stopniu) sportowe. O Eclipse bym tego w ogóle nie powiedział. Największa różnica między tymi samochodami to po prostu napęd...

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

14 Maj 2013, 18:29

Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy opłaca się kupić zdrowe auto bez LPG tylko silnik raczej do remontu i zrobić remont i założyć instalacje?
Interesuje mnie też koszt remontu o ile ktoś się w takowy pakował (np. wymiana łańcuszka i ślizgu łańcuszka, kompletna regeneracja głowicy, raczej wszystkie uszczelki i ewentualnie wymiana panewek na korbowodach)
Niuniek
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 08 02 2013
Auto: jak na razie brak

14 Maj 2013, 23:06

Niuniek napisał(a):Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy opłaca się kupić zdrowe auto bez LPG tylko silnik raczej do remontu i zrobić remont i założyć instalacje?
Interesuje mnie też koszt remontu o ile ktoś się w takowy pakował (np. wymiana łańcuszka i ślizgu łańcuszka, kompletna regeneracja głowicy, raczej wszystkie uszczelki i ewentualnie wymiana panewek na korbowodach)


Ale po co chcesz to robić??? Zależy z jaką instalacją będzie - tfuuu, zobacz co Ci się trafi, tych IS'ów przecież nie jest aż tak dużo. Jeśli łańcucha nie słychać to nie ma po co go robić. A po co robić remont jak wszystko będzie ok? Te silniki raczej nie wymagają takich rzeczy. Myślę że do samego silnika to się palcem nie dotkniesz przez minimum 5 lat po zakupie :)...
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

15 Maj 2013, 15:55

A jeszcze jedno pytanie, czy lepiej kupić z założoną instalacją ale trochę drożej czy bez niej lecz troche taniej i samemu zlecić założenie (koszt wtedy będzie wyższy niż już z instalacja) oba auta w podobnym stanie.
Niuniek
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 08 02 2013
Auto: jak na razie brak

15 Maj 2013, 16:45

Niuniek napisał(a):A jeszcze jedno pytanie, czy lepiej kupić z założoną instalacją ale trochę drożej czy bez niej lecz troche taniej i samemu zlecić założenie (koszt wtedy będzie wyższy niż już z instalacja) oba auta w podobnym stanie.


To sugeruj się tylko i wyłącznie stanem samochodu, jakością instalacji i tym czy dobrze jest założona. Sry ale nie bardzo miałem czas napisać Ci te usterki. Są gdzieś w moich postach. Bo pisałem co sprawdzić w E36 (akurat M40) taką dłuuuugą stronę. Wiem że w temacie gdzie typ szukał samochodu chyba do 3 tysięcy i myślał o e36 m40. Poszukaj tego posta i najlepiej go wtedy tu wklej. Powiem Ci które punkty odpadają przy IS'ie. Bo to będzie ok. połowa :).





AAAAAAAAAAAAA, znalazłem to w końcu... Potem Ci napiszę co nie dotyczy IS'a bo teraz nie mogę... Tylko pamiętaj że post jest przekopiowany z innego starszego tematu. Nie dotyczy Ciebie. Łap...

Vermin napisał(a):Bmw e36 m40b16... Nie jedzie, a pali. Poleciłem Ci sierre. O niebo lepsza od e36 m40b16. Żwawsza i oszczędniejsza. Jeśli chodzi o m40 to tak:

1. Zapytaj kiedy był ostatnio wymieniany rozrząd bo lubą lecieć paski.
2. Czy przy rozrządzie było wymieniane koło pasowe wału korbowego bo bardzo lubi ciąć pasek, zaleca się wymieniać je co 2 wymiane rozrządu.
3. Jak głośno klekoczą szklanki w głowicy, bo zawsze klekoczą. Ale możesz na tym zbić z ceny że niby nie wiesz na ile to poważne i co to ale Ci się nie podoba.
4. Spod pokrywy puszki filtra oleju w 85% cieknie olej. Pociśnij na tym z ceny że niby coś z silnika cieknie.
5. Słuchaj czy nie słuchać szumu z tyłu, dyfry często padają.
6. Jak długo kręci rozrusznik i czy łapię za pierwszym razem, lubią kończyć się szczotki, często siada bendix, czasem pęka zębatka przy kole zamachowym i często jest potem spawana.
7. Rdzy szukaj głównie w podłodze bagażnika, na progach, pod dywanikiem pasażera (ewentualnie tylne błotniki od środka zwłaszcza) Progi łatwo sprawdzić +/- Jeżeli będziesz mógł to podnieś samochód na lewarku z obu stron i zobacz czy nic dziwnego się nie dzieje (aha no i wydech rdzewieje często).
8. Warto obejrzeć podłużnice i jaka jest historia wypadkowa samochodu, to dużo daje.
9. Zobacz czy nie ma żadnych mikro pęknięć na przedniej szybie, najczęściej na wysokości wycieraczek, a akurat tam jest ciężko zobaczyć.
10. Czasami w tych skrzyniach jest usterka - wypada pierwszy bieg.
11. Sprawdź czy sprzęgło się nie ślizga, silnik bez problemu wchodzi na obroty, ile jest oleju w silniku.
12. Sprawdź stan opon czy którejś nie zjada przez kiepską geometrię, możesz też spojrzeć na tylne czy nikt nie próbował palić laka na siłe, aczkolwiek w 1.6 wątpie.
13. Zobacz czy kąt obrotu kierownicy w lewo i prawo jest DOKŁADNIE TAKI SAM!!!
14. Sprawdź czy hamulec nie łapie od połowy wciśnięcia, niby to tylko zapowietrzenie ale Ty nie musisz tego wiedzieć. A często heble w nich są zapowietrzone, przewody z tyłu lubią przeciekać.
15. Zobacz czy głośniki grają przy otwartych drzwiach.
16. Przepływka jest często zabrudzona ale to żaden problem. Jak będzie coś nie tak z obrotami to sprawdź tylko czy nie dmucha z pod korka oleju/bagnetu. Jak nie dmucha to łatwa i darmowa sprawa + jeszcze masę przeczyścić i tyle.

Ogólnie warto. Moim zdaniem BMW najfajniejsze, a co najrozsądniejsze to nie wiem. Nie myśl że bmw takie awaryjne. Wręcz przeciwnie. Po prostu info o bmw wymieniam w "nocy o północy", a nad tamtymi mi się zastanawiać nie chce. Peugeot ZE ZDJĘĆ wygląda na najsłabszy stan.

Mogę tak w nieskończoność. Zadzwoń do gościa i zapytaj o VIN. Sprawdzi się to autko. Z tego ca pamiętam (jakby mnie na forum nie było) to chyba na realoem.com można sprawdzić VIN. Zwróć uwagę czy silnik ładnie trzyma temperaturke :). Ogólnie wygląda ładnie ale mnie trochę szpary zastanawiają, odstępy między machą a błotnikiem. Nie widzę bo za daleko. Ale mogę się mylić. Poza tym coś dziwnie nisko siedzi z tyłu w porównaniu do przodu, chyba że akurat w bagażniku było coś ciężkiego. Co prawda z fotki tego na pewno nie sprawdzę, zwłaszcza z takiej to wydaje mi się że poduszki mcpherson'ów to chyba jeszcze fabryczne jeżdżą.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

15 Maj 2013, 17:46

Szczerze mówiąc nie spotkałem się by ktoś był w pełni zadowolony z remontu silnika BMW, może w ASO by to dobrze zrobili (pewnie nie w każdym), a trochę ich było w "sąsiedztwie", sam jeden przerabiałem nawet. A silników poniżej 2.5 w BMW się po prostu nie remontuje, bo szkoda kasy (za tą cenę lepiej wstawić mocniejszy motor).
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Maj 2013, 17:56

jiGsaw napisał(a):Szczerze mówiąc nie spotkałem się by ktoś był w pełni zadowolony z remontu silnika BMW, może w ASO by to dobrze zrobili (pewnie nie w każdym), a trochę ich było w "sąsiedztwie", sam jeden przerabiałem nawet. A silników poniżej 2.5 w BMW się po prostu nie remontuje, bo szkoda kasy (za tą cenę lepiej wstawić mocniejszy motor).


Ja nie rozumiem trochę podejścia autora, że silnik (od razu po zakupie) raczej do remontu... Zwłaszcza że to m42... O ile w przypadku m40 (ze względu na jego, jeśli mogę to tak nazwać "awaryjność") mógłbym jeszcze zrozumieć takie myślenie toooo... I tak, tak jak napisałeś to się kompletnie mija z celem. Nie te koszta. Nawet remont m40 jest bez sensu. Za hajs z remontu (patrząc na rok czas) można by wrzucać co miesiąc inną używaną m40 :). Ale tak czy tak to m42 nie m40. m42 To na prawdę porządne silniki, nie ma co się pchać w koszta na siłę, tak jak już napisałem wyżej.

Niuniek napisał(a):Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy opłaca się kupić zdrowe auto bez LPG tylko silnik raczej do remontu i zrobić remont i założyć instalacje?
Interesuje mnie też koszt remontu o ile ktoś się w takowy pakował (np. wymiana łańcuszka i ślizgu łańcuszka, kompletna regeneracja głowicy, raczej wszystkie uszczelki i ewentualnie wymiana panewek na korbowodach)
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

15 Maj 2013, 18:07

Wolę się zorientować od razu ale jeśli twierdzicie że ta jednostka jest mało awaryjna to w koszta nie będę się pchał bo i tak nie jest mi to na rękę :)
Niuniek
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 08 02 2013
Auto: jak na razie brak

16 Maj 2013, 06:11

Jeżeli chodzi o temat wybrałbym BMW ponieważ mówisz o starych autach gdzie liczy sie serwis.

Reszta dyskusji jest abstarakcją.
Vermin wymieniłeś listę bolączek germańskiego czterokołowca i dalej twierdzisz że jest ok.
Obraz nędzy i rozpaczy kibel :(
We wszystkich tematach pimpujesz BMW a jakie masz doświadczenie porównawcze np: BMW vs Honda vs Toyota/Lex vs Nissan???? Sądząc z całym szacunkiem dla Twojej osoby to zerowe, poprostu lubisz BMWe troche je używasz i tyle.
Przejedź się seryjnym type-rem i zobaczysz co potrafi nie tylko na prostej, zobacz jak jedzie civic 1,8 Vtec vs e36/e46 2,0 albo zobacz jak honda s2000 niszczy e39 V8 (aż mi było wstyd) zrozumiesz że to co opisujesz nie jest takie oczywiste. Jestem praktycznie na każdej upalance w Ułężu lub w Nowym Mieście zapraszam to pokaże Ci jak jedzie seryjny JDM chyba że podjadę wydłubkiem to nie będzie seryjnie :D

Zrozum że czasy e30 juz dawno sie skończyły Twoje porównania wyglądają tak jak ktoś zapytałby się czy nowa toyota Yaris TS jest ok. a ja odpowiedziałbym że jest zajebista bo Supra MKIV 2JZGTE z 93r też była zajebista a mają wspólną nazwę.
I tak jak e30 było super autem dobrze wyważonym z małą masą które przyzwoicie jechało nawet z małymi silniczkami tak już następcy z motorowniami r4 są krótko mówiąc kiblami które nie zapewniają zbyt wielu doznań a zestawienie RWD z dużą masą i małym silnikiem jest porażką.
Jak będziesz pimpował e36/e46 1,8/2,0 vs coś tam :wink: to zobacz ile waży dane auto i co taka bezniutkowa bździnka r4 musi ruszyć żeby przekazać napęd na tylne koła w porównaniu do FWD.
Skorzystaj też z google i zobacz temat utraty mocy vs napęd i kiedy bedzie lepszy RWD/AWD/FWD jakie bierze się parametry do obliczeń przy tworzeniu dobrze jadącego auta.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Maj 2013, 12:27

szybki napisał(a):Vermin wymieniłeś listę bolączek germańskiego czterokołowca i dalej twierdzisz że jest ok.
Obraz nędzy i rozpaczy kibel :(
We wszystkich tematach pimpujesz BMW a jakie masz doświadczenie porównawcze np: BMW vs Honda vs Toyota/Lex vs Nissan????


Widzisz mój drogi Szybki :)... Ja podpowiadam BMW w każdym temacie bo daje je jako alternatywę, nie lubię podpowiadać samochodów na których się po prostu nie znam (i nie znam rynku) tak więcej trudno mi np. polecić komuś Hondę. To że znam bolączki BMW to nie znaczy, że te samochody są tak tragiczne. Myślę że gdybym znał się na hondach tak jak na BMW to byłbym w stanie spokojnie wymienić tyle samo "typowych usterek". Moje doświadczenie z Toyotą i Lexem jest małe, tu nie ma co ukrywać. Z nissanem dużo większe... Hondą S2000 i type'rem też miałem okazję jeździć (Type'R tylko 25 minut niestety - tylko z racji że na hondach się nie znam nie potrafię powiedzieć nic więcej o tym Type'R, mogę Ci go tylko opisać :D - chodzi o generację, albo inne roczniki ;)). Nie ujęły mnie aż tak. Są to na prawdę fajne samochody - czego nie kwestionuje. Miałem dość sporą frajdę zwłaszcza w S2000. Nie wiem czemu ale po prostu nie zwaliły mnie z nóg. Przyznam że z tych marek najmniej miałem do czynienia z Lexem i bardzo tego żałuję.

szybki napisał(a):civic 1,8 Vtec vs e36/e46 2,0 albo zobacz jak honda s2000 niszczy e39 V8 (aż mi było wstyd)


Szybki również z cały szacunkiem do Twojej osoby ale tutaj chyba dałeś porównanie, właśnie na typowy drag race????? Z tym kawałkiem o e30 full się zgadzam... Ale wróćmy do e36 o którym mówi autor. e36 1.8is Nie można tak po prostu porównać do e36 z m40... To kompletnie inna bajka... M42 w e36 może nie jest rakietą ale na pewno do codziennej jazdy dla świeżego kierowcy będzie wystarczające. Poza tym autor sam je zaproponował... A ja zawsze daje je jako alternatywę bo wielu ludzi myśli tak - "kurcze te BMW to fajne samochody ale podobno tak bardzo się psują, drogie naprawy i palą po 20 litrów. Poza tym są strasznie drogie!!! I wszystkie składne z 5"... Przez co tacy ludzie bardzo dużo tracą. A ja staram się wyprowadzać ich z głupich mitów i przybliżyć im realia bo może wtedy zainteresowały by ich te samochody. Szczerze to najczęściej podpowiadam BMW jeśli chodzi o "budżet 30 tysięcy samochód na trasę" lub "duży samochód, dobrze wyposażony do 50 tysięcy", a nie jako typowe sportówki. Sam widziałeś że w temacie o RWD do 6 tysięcy BMW było dla mnie gorszym pomysłem od np. Sierry... A jeśli chodzi o tańsze sportówki RWD do generalnie np. 200sx do 7 tysięcy nie jest dobrym pomysłem. Jakby pojawił się temat: "Szukam sportowego, rozwojowego RWD którym mogę dość często latać bokiem na lotniskach ale też pojeździć po PL" - pewnie dałbym nissana. Z resztą bardzo często go daje tylko w innym przedziale cenowym i w tematach z innymi kryteriami. Co więcej w niektórych tematach proponuję też Omegę i sporo, sporo więcej. Z samochodów RWD nie proponowałem tylko Mercedesa - tylko w tematach o samochodach zabytkowych. A tak to często, gęsto bywa że też odradzam BMW. Ale to jedno z najtańszych, najbardziej bezawaryjnych i dostępnych "nisko budżetowych samochodów tylnonapędowych".

Poza tym Szybki - Jak już pisałem często daję BMW jako alternatywę bo to świetne samochody, a ludzie się ich po prostu boją. Rozumiem jak ktoś mi powie, że nie chce BMW ze względu na to że dużo dresów nimi jeździ albo są oklepane. Ale często ludzie odrzucają je ze względu na głupie i bezpodstawne mity krążące w okół tej marki, wylansowane zwykle przez ludzi którzy nigdy nawet w BMW nie siedzieli. I nie jestem jedyny na tym forum, po prostu ostatnio jestem "z takich" użytkowników najaktywniejszy na forum. W przeciwieństwie do 70% użytkowników na tym forum potrafię przyznać się do błędu lub do tego, że o jakimś samochodzie nie wiem nic. Bo czasem mam wrażenie, że większość uważa, że wie wszystko o wszystkich samochodach. JDM'ów nie proponuje (mówię np. o typowych Hondach Civic itp.) bo nie mam z Nimi na tyle doświadczenia żeby się wypowiadać... Od tego są ludzie którzy się na nich znają - np. Ty. Ja podpowiadam BMW i często przybliżam niektórym użytkownikom realia dotyczące tego samochodu. To nie znaczy przecież, że nawet znając całą prawdę o BMW ten samochód będzie im się podobał. Przecież nie mogę mu podpowiadać Civic'a lub innego samochodu o którym nie wiem nic... To się mija z celem. Dlatego właśnie BMW proponuje tak często. Aczkolwiek poczytaj trochę więcej tych tematów to zobaczysz, że wcale nie tak często jak Ci się wydaje...

A przeczytałeś w ogóle te bolączki??? Na bank pierwsze 3 nie dotyczą m42... Tak samo jak skrzynia z wypadającym pierwszym biegiem... Widziałeś że te problemy są śmieszne i w 80% darmowe do rozwiązania???

Myślę że gdybym znał się na Hondach tak jak na BMW to ta lista była by ze 2 razy dłuższa...
I Twoje pojeżdżawki w Nowym Mieście bardzo mnie cieszą ale nie robią na mnie wrażenia, nie myśl że jestem byle Leszczem z podstawówki bo nie wiesz o mnie nic, a zaczynam mieć wrażenie że traktujesz mnie jak poważnego idiotę co mnie bardzo denerwuje...

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993