18 Gru 2010, 14:29
Ja sugerowałbym wymianę termostatu.
Możesz zrobic doświadczenie ( za darmo ) - zakryj chłodnicę jakąś tekturą i przejedz się parę km. Jeżeli temperatura na wskaźniku będzie normalna albo nawet wyższa i może nawet włączać się wentylator na chłodnicy ( aczkolwiek niekoniecznie ), to masz pewność, że termostat źle działa i stąd takie wahania temperatury na wskaxniku i chłodne powietrze z nawiewów.
Możesz też uruchomić silnik i w czasie postoju go nagrzewać, kontrolując powietrze z nadmuchu. Jak silnik na postoju bez problemów zagrzeje się do normalnej temperatury, a powoetrze poeci ciepłe, to też wskazywałoby to na termostat. Dodatkowo jak już silnik się nagrzeje do normalnej temperatury, to jedz się gdzieś przejechać i obserwuj, czy temp. spada ( to doświadczenie bez tektury ). Jak spada, to też wskówka do wymiany termostatu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...