miko to czy da się zrobić na własną rękę, tak da się, a to jak powinno to być zrobione to już druga sprawa.
Poza tym trudno nazwać przeróbką coś co się wymienia na gotowe, sam fakt że palniki ksenonowe zostały "upchane" do szklanek odpowiednio kompatybilnych z H1/7/4 nie skreśla faktu ich stosowania. To że powinny być pozycjonowane to fakt, tego wymaga prawo, ale że to jest wymóg który gwarantuje bezpieczeństwo? Nonsens. Wyobraź sobie sytuację gdy wyjeżdzasz pod górę, światła zamiast świecić przed samochód świecą "pod zderzak", dalej zjeżdzasz z góry i zamias światła świecić przed samochód oślepiają tych którzy są daleko od wzniesienia... A na niewielkich nierównościach gdy błyski faktycznie oślepiają jadących z naprzeciwka układ nie zdąży wprowadzić korekcji w odpowiednim czasie więc i tak g...o to daje. Ciekawe kiedy zacznie prawo wymagać świateł które podążają za skrętem kierownicy, patent znany z citroenów między innymi.
Piszesz że lepiej kupić imitacje ksenonów (niebieskie żarówki) a doczytałeś co mówi prawo na temat koloru przednich świateł? Powinny być białe lub żółte. Gdyby się trzymać kurczowo prawa, fabryczne ksenony nie zostały by dopuszczone do ruchu z uwagi na ich niebieskie zabarwienie światła. Nie rób z igły widły proszę
Niema dobrej marki, są tylko udane modele...