13 Sie 2006, 17:04
Wpierw trzeba przealczyc na ogrzewanie i zobaczyc czy dmuchawa- turbinka wlasciwie pracuje.Dmuchawa zwykle ma 2 obwody elektryczne rownolegle. 1-n wlaczony na stale z nagrzewaniem i wtedy dmuchawa musi zawsze chodzic o gdy sie wlacza na Ogrzewanie drugiej chlodnicy wewnetrznej a drugi przy wlaczeniu przycisku AC.
Ale obojetnie czy tio jest samoczynne wlaczanie AC czy dzwigenka zawsze odpowiada za wlaczanie sie AC termostat AC w glowny kanale- nawiewu!
natsepnie wlaczyc silnik i AC. Ustawic temp na najnizsza i wlaczyc nadmuch na Full!
Dmuchawa winna chodzic caly czas ale AC=( Air Conditioner) bedzie na chwile wylaczal kompresor- gdy temp dojdzie do nakazanej na termostacie AC!!
jesli jest to samoczynne wlaczanie AC - to powodem jego wylaczania jest zle ustawiony termostat lub jego czujnik- zbyt daleko od chlodnicy !
Nie przypuszczam byscie mieli BMW 740,czy 600 z polki Luxury - gdzie jest nie AC zwyczajny a Climate Control- czyli "Klimatyzacje"-czyli urzadzenie utrzymujace nakazana wilgotnosc wnetrza, jonizowanie wnetrza kabiny oraz zadana temp oraz oczyszczanie powietrza z zewnatrz i wewnetrznego!
Ale jesli jest to Klimatyzacja- to moze byc po prostu zapchany filter organiczny wewnetrzny - lub zaplesnialy za grzybiczony wtedy czujnik poda sygnal do wylaczenia tazke turbiny nadmuchu!
jesli sie myle ( bo mnie nic nie mowi podany NR E-custam!) to mnie poprawcie!
wewnetrznej! On sie znajduje pod prawa polka pasazera albo u wylotu nadmuchu srodkowego na przelaczniku oznaczonym - na Twarz!
Burus