BMW E81 do 18 tys.

10 Lut 2019, 20:51

Witam, Planuję na wiosnę zmienić civic EP2 na bmw E81 po lifcie 116i 1.6, 122 KM
Potrzebuję opinii na temat tego silnika i jego awaryjności i jak jest naprawdę z tym silnikiem ? czy problem z tymi padającymi panewkami jest to wada fabryczna ? czy raczej złej eksploatacji, czyli nieregularnej wymiany oleju co 10 tys. ?

Jeszcze mam pytanie czy warto się zainteresować takimi okazjami gdzie w ogłoszeniu jest napisane że silnik się uruchamia ale słychać stukający silnik lub hałasuje, albo lekko przytarty na panewce odpala ładnie ale przy schodzeniu z obrotów lekko puka ?
Pozdrawiam
streetx
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: -

11 Lut 2019, 11:41

Streetx a nie jest dla Ciebie zagadkowo śmieszna cena tych aut? A wiesz że jeszcze dwa lata temu silniki bezynowe te najmniejsze kosztowały w razie wymiany więcej niż V8 z lexusa? A wiesz że vanosy bierze się hurtowo bo "któryś" w końcu zadziała...?
Jak nie masz kasy na porządne auto to kup sobie coś fajnego ale nie premium z de.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10991
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

11 Lut 2019, 23:01

A jeśli chodzi o e81 116i pomijając te wszystkie okazje ? tylko wersja po lifcie w normalnej cenie jest to dobry silnik ?
Jeszcze myślałem nad fiestą MK7 1.6 120 KM, ale nie wiem czy te silniki są awaryjne ?
streetx
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: -
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Model AA – pierwszy samochód Toyoty powstał 85 lat temu
    Toyota AA, pierwszy model w historii największej japońskiej marki, jest starsza od samej firmy. Dokładnie o rok starsza. Kiichirō Toyoda uruchomił linię produkcyjną swojego pierwszego samochodu dokładnie w kwietniu 1936 roku. ...
    Renault 5 Prototype - samochód elektryczny
    Renault 5 Prototype pokazuje ambicje marki – Renault chce upowszechnić dostęp do samochodów elektrycznych dzięki modelowi, który wejdzie do sprzedaży w 2024 roku. Stylistyka nowego modelu nawiązuje do ...