REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Karson napisał(a):tak? a czemu? aluminiowy, rozrząd na łańcuszku, nie grzeje się, koło 115-120KM
kto nam zabroni zapodać sierżanta z tyłuKarson napisał(a):zawiecha LJ nie krzyżuje się tak dobrze jak defa, poza tym rama jest cięższa![]()
Karson napisał(a):jest pewne V6 z terenówki, występuje nawet z automatem - 2.0 V6 vitarasilnik wprawdzie ciężki, żeliwny ale na łańcuchach. moc ok. 136KM, pewnie można by go trochę podkręcić
jak dla mnie brak PTO dyskwalifikuje ten zestawKarson napisał(a):w tej specyfikacji mamy fabrycznie połączony silnik, skrzynię i reduktor.
bierzemy sierżanta z LRa i już mamy fabrykę, %linka z jeepa na przód i mamy tanią fabrykę o dużym wykrzyżuKarson napisał(a):fabryczna zawiecha to dostępność części w normalnych cenach, 100% pewność, że działa i szybkość ewentualnej naprawy![]()
to był argument że nam nie przeszkadza, bo do wymiany nie rozbierzemy połowy witaryKarson napisał(a):rozrząd na łańcuchach zmieniasz co 100kkm, używając auto w rajdach co 30-50kkm czyli najczęściej raz w roku - i tak jesienią przyda się rozebranie silnika więc to nie argument![]()
taaaak ale reduktor z witary jest innyKarson napisał(a):pto można zrobić z dwóch reduktorów, tak jak to chłopaki robią w samurajach i jimniakach
pocieszny napisał(a):bierzemy sierżanta z LRa i już mamy fabrykę, %linka z jeepa na przód i mamy tanią fabrykę o dużym wykrzyżu![]()
pocieszny napisał(a):to był argument że nam nie przeszkadza, bo do wymiany nie rozbierzemy połowy witary![]()
pocieszny napisał(a):taaaak ale reduktor z witary jest innya reduktor z samiego nie wytrzyma tego silnika
wałek sie da i będzie gitKarson napisał(a):tego akurat nie wiedziałem. pytanie teraz ile będzie problemów z połączeniem skrzyni vitary z roburem![]()
LR ma V8 Tojka wytrzymuje 1.6 16v podkręcone odrobine, z 2 blokadami zyje już 2 sezon i nawet nieźle wygrywa....czasemKarson napisał(a):zarówno mosty LR jak i toyki długo nie wytrzymają przy takim silniku, opcja dla LR to MD (minus to straszna cena i coraz gorsza dostępność), jak myślałeś wzmocnić skośnookie mosty?