Bus 9 osób do 30.000zł

04 Cze 2017, 17:58

Cześć, auto które potrzebuje musi mieć:
9 miejsc, wersja raczej long, budżet ok 30.000zł, nie piszę że dobrze by było jakby miał tempomat i klimę, bo tylko na auta z tymi dwoma dodatkami będę patrzył.
Auto ma latać między 10.000 a 20.000km w miesiącu. I teraz chętnie poczytam Wasze opinie czego szukać, na pewno ktoś poleci klasykę czyli trojaczka Vivaro, Traffic, Primestar, jeżdżę trochę Vivaro 2.0DCI 115KM oraz Transitem Custom 2.2 Duratorq 125KM, jednak jestem tylko kierowcą i z obsługą serwisową nie mam styczności. Jeździłem też Vito, 115 i 116 jednak nie wiem jak to się prezentuje używane, jeździłem do 200.000km i wymiana na nowy. Transit nie w tym budżecie, Jeśli trojaczki to jakiego silnika szukać 1.9DCi, 2.0DCi, 2.5CDTI? Spalanie pewnie podobne, bardziej chodzi mi o awaryjność i dynamikę, musi latać z prędkościami autostradowymi i w miarę przyspieszać i robić spore przebiegi. A czworaczek typu Expert/Scudo/ProAce/Jumpy? Z tym nie mam styczności wogóle a sporo jest na rynku w tej cenie. :ok:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz

Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

04 Cze 2017, 18:27

Auto ma latać między 10.000 a 20.000km w miesiącu.

jeździłem do 200.000km i wymiana na nowy.

I to jest jedyne rozsądne wyjście z tej sytuacji, kupić nowy.
Invi
Forumowicz VIP

04 Cze 2017, 19:20