Cabrio do 100tys pln...?

08 Lip 2009, 15:28

Witam, w dziedzinie motoryzacji jestem bardzo zielony, w niedalekiej przyszlosci chcialbym zakupic cabrio, preferowalbym min 4 miejsca, ale jesli jest cos niesamowitego z dwoma miejscami siedzacymi to tez nie pogardze, dowolna ilosc drzwi, Srednie spalanie rzedu ~10/100 ?, cena 100tys pln +/-, w takiej cenie zapewne nie ma szans znaleźć cabrio z metalowym dachem, dlatego chcialbym propozycje ktore zrekompensuja owy dyskomfort stylistyczny, karoseria, szybkoscia, marka itp, prosilbym z grubsza o nazwy, oferty z allegro.

z góry dziekuje, pozdrawiam

edit: Jak wyglada sprawa z ubezpieczniem samochodu, oc jest obowiazkowe, 1% rocznie w kazdym kraju UE, od wartosci samochodu? Ubezpieczenia typu AutoCasco itp wynosza 10%? oraz procentowo sa zblizone w kazdym kraju do siebie, Anglia, Holandia itp? Teorytycznie, przykladowo, kupilem dzis BMW Z4 za 100tys pln, waszym zdaniem, nalezy taki samochod ubezpieczyc mieszkajac, eksploatujac go w polsce? A jak niebezpieczestwa czychaja za granica?,o ile sa..., poniewaz zbytnio nie usmiecha mi sie placic 10tys pln rocznie za "NIC"

edit2:
[link do oferty na Allegro wygasł]

-Czy jest mozliwe kupic takie auto do 100tys pln?
-Czy jest cos podobnego marki BMW/AUDI/MERCEDES, jak bmw 328i e93 cabrio, z sylwetka bardziej sportowa, z ladniejszym tylem?
Jigsawww
Nowicjusz

Miejscowość: Białystok

08 Lip 2009, 19:58

e93 cabrio nie kupisz w tej cenie.z lepszy bmw cabrio to kupisz e46 za jakies 45 tysiecy z mocnym silnikiem i na fajnym wypasie.do tego zostanie ci duzo kasy miedzy innymi na twardy dach (koszt kilku tysiecy).nowszej bmki jak e46 w cabrio no moze sie myle ale ciezko bedzie kupic.
matttias1234
Zaawansowany

Miejscowość: Dolnyśląsk

08 Lip 2009, 20:29