A moja rada jest taka:
To co forumowicze powiedzieli jest ważne ale tak naprawdę olałbym jakieś rozmyślanie czy coś mu odstało się z lewej strony czy z prawej...
sprawdź stan auta jak przy każdym tego typu zakupie, sprawdź carfax, zarejestruj się na ebay + fora dedykowane zagraniczne, sprawdź funkcjonowanie sklepów z częściami do amerykańców w PL+cały świat, wyszukaj oznaczeń poszczególnych elementów auta ponieważ np: cewka do cadilaca może być dostępna za 300zł a taka sam tylko do forda za 100zł...
Będziesz tego wszystkiego potrzebował ponieważ może popsuć się jakiś detal za 100zł. ale dostępny tylko w uSA...
Zadanie domowe
Namierz w necie ze wszystkimi informacjami :
klocki heblowe
reperaturki zacisków
cewki
jakie świece
jakie filtry
jakie elementy zawiasu (od sworzni przez wahacze do amorów i ich mocowań+magiel)
awaryjna lokalizacja skrzyni biegów czyli model, cena używki ewentualnie reperturek
silnikowe tematy czyli rozrząd
podstawowe łożyska
ewentualnie dostępność blacharskich tematów bo np: jak Twoja sztuka będzie po lifcie (krótko produkowana) a uszkodzisz maskę to będziesz miał duży problem.
Pamiętaj ma być numer części, pokrewieństwo oraz dostępność z ceną...
Np:
Skrzynia biegów to GM 4T80 wpisujesz ją do google z hasłem rebuilding kit, potem sprawdzasz jej dostępność na ebay.com a potem ewentualne wady i zalety ale to już fora dedykowane I w ten sposób dowiesz się że cały zestaw do naprawy kosztuje 400 $
(bez konwertera).