REKLAMA
Witam wszystkich mam pytanko czy może ktoś się orientuje jaka może być przyczyna, już objaśniam o co chodzi.
Podczas wrzucania z postoju na pozycje D w aucie czuć mocne szarpnięcie podobnie jest przy wrzuceniu R, jeśli przełączę napęd na tylne koła szarpniewcie jest mniej odczuwalne.
Czy może to być spowodowane zużyciem przegubów?
I jeszcze jedno pytnie czy ktoś dokładnie wie które z biegów do czego służą tzn. 2H tył napęd to wiem, ale co oznacza 4H , 4L, i AUTO 4 WD.
Czy jest tu jakaś blokada kół? Pytam ponieważ do tej pory jeździłem po drogach asfaltowych raczej mało w terenie a jesli już to używałem AUTO 4 WD, ale ostatnio zakopałem się w śniegu i nie wiedziałem który napęd będzie najlepszy żeby z niego wyjść.
Pozdrawiam i liczę na pomoc.