Chrysler Stratus... Problem

16 Sty 2017, 18:45

Witam

Mam problem ze swoim stratusem.... Ostatnio zauważyłem niepokojące objawy....
W grudniu silnik przeszedł remont głowicy, szlif gniazd zaworowych, zmiana uszczelki pod głowicą itp (auto odebrane z naprawy 24 grudnia 2016)
1) od momentu odbioru brak ogrzewania ale ok, zganiłem to na niską temperaturę otoczenia, przed remontem grzał ładnie
2) od kilku dni wygląda coś jakby auto się gotowało, wiatrak od chłodnicy chodzi jak głupi, temperatura na wskaźniku powyżej połowy o jedną kreskę
3) po wyłączeniu przez chwilę słychać bulgotanie
4)ubyło mi dosyć sporo oleju, zrobiłem może jakieś 500km i ubyło jakieś 2l!!!
5)w zbiorniczku wyrównawczym znalazłem w środku jakiś dziwny osad.... coś jakby brązowe błoto.... tylko nie wiem czy to było wcześniej tzn. przed remontem bo nie sprawdzałem tego
6)co do wskazówki temperatury to po przejechaniu około 3km rośnie w zatrważającym tempie i zatrzymuje się powyżej połowy

Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Powoli denerwuje mnie to auto....
zaratrusztra1
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 17 10 2016
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Chrysler Stratus
Silnik: 2.429 152KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997

19 Sty 2017, 11:00

Nie powinno denerwować cię auto, tylko ten partacz, który to auto naprawiał. Jedż do niego spowrotem i powiedz mu, ze ma to auto nieodpłatnie doprowadzić do stanu, za jaki mu zapłaciłeś. To się nazywa reklamacja partaniny.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Sty 2017, 13:02

O ile pierwsze trzy punkty mogły by wskazywać na zapowietrzony i źle odpowietrzony układ chłodzenia to pozostałe wskazują na to że problem prawdopodobnie leży w uszczelce pod głowicą, czyli w źle wykonanej naprawie którą przeszedł twój samochód.

Zrób jak radzi @MotoAlbercik, tu masz ewidentnie od samego początku jak odebrałeś auto z tym problem.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

20 Sty 2017, 14:47

Witajcie

Odebrałem przed chwilą samochód od mechanika i wszystko jest ok. Został wymieniony termostat i chłodnica oleju (to przez nią olej mieszał się z płynem i ubywał w takim tempie).
Zrobiłem około 30km i wszystko jest git. Nie gotuje się, nie bulgocze i w samochodzie jest ciepełko.
Dziękuję wszystkim za pomoc, pozdrawiam :)
zaratrusztra1
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 17 10 2016
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Chrysler Stratus
Silnik: 2.429 152KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997

20 Sty 2017, 14:56

zaratrusztra1 napisał(a):Zrobiłem około 30km i wszystko jest git
No to szerokości :) i dzięki za info.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowa premiera Golfa GTD
    GTD jest od 31 lat "dalekobieżnym ekspresem" w ofercie Golfów – w wyjątkowy sposób łączy przyjemność jazdy i osiągi samochodu sportowego ze spalaniem typowym dla małych samochodów. Teraz, na bazie ...