REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Może jest mocno zakamieniona i ma przez to kiepski przepływ. Mając to na uwadze będzie się słabiej nagrzewała.masterq napisał(a):ciepłe powietrze tylko takie "letnie", ale obie rurki od nagrzewnicy były gorące
Takiej samej nie będzie miała bo dochodzą straty ciepła, ale jak przepuścisz sporo gorącej wody to temperatura powinna być zbliżona.masterq napisał(a):I teraz pytanie czy nagrzewnica powinna mieć taką samą temperature jak woda (czyli gorąca), czy delikatnie mniejszą
Napisałeś że sporo syfu z niej wyleciało więc może być tak że przepływ wewnątrz nagrzewnicy też jest przytkany i nie jest do końca drożny. To spowalnia przepływ cieczy przez nagrzewnicę a to z kolei spowalnia jej nagrzewanie się.masterq napisał(a):wiem czy montować ją jutro czy kupić nową
Moim zdaniem nie ma sensu używanej skoro nowa kosztuje 90zł. Firma którą podałeś jest całkiem niezła i myślę że nie ma co się zastanawiać.masterq napisał(a):mogę kupić używaną z demontażu na szrocie tylko nie wiem czy jest sens, albo nową np. nissens za 90zł
No i okmasterq napisał(a):kupiłem na szrocie za 30zł oryginał behr, złożyłem i udało się leci ciepłe powietrze a nawet gorące
Ale leci wtedy jak samochód jest jeszcze nie do końca rozgrzany? Przy temperaturach około 0 stopni i poniżej bardzo często widać biały dym z rury i w większości przypadków jest to normalne zjawisko. Jeżeli nie ubywa ci płynu chłodzenia to raczej wszystko jest ok.masterq napisał(a):tylko jest mały problem z rury leci biały dym, nie jestem w stanie wyczuć czy to jest słodki zapach, bo nie znam sie na tym, ale jakby brał wode to miałbym olej w chłodnicy a wszystko wygląda dobrze leci płyn cały niebieski, może to od zimna ?