REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tego nie pisałeś więc uwagamichalinik napisał(a):ale sprzęgło jest wymienione na nowe właśnie![]()
![]()
jest nie na miejscu. Zadałeś pytanie nie podając wszystkich okoliczności problemu tym samym wprowadzając w błąd chcących Ci pomóc. Teraz w świetle nowych faktów będziesz musiał wykazać się większą inicjatywą podając przyczynę wymiany sprzęgła , producenta nowych części , kto dokonywał naprawy i dane pojazdu uzupełnione o kod silnika.michalinik napisał(a):widzę że sa tu fachowcy
A dlaczego ? Czyżbyś zakupił komplet we własnym zakresie i zawitał z nim u mechanika ? Jeśli tak to gdzie nabyłeś ?michalinik napisał(a):Reklamacja nie uznawana.
michalinik napisał(a):ile takie sprzęgło oryginalne kosztowało?
w takim jak Twój i takim samym motorze.michalinik napisał(a): A w jakim roczniku i silniku to robiłeś?
Wygląda na ogoloną tarczę sprzęgła.Widziałem już coś takiego. Niby prawie nowa , przebieg nieduży a zużyta.Co by nie patrzeć aż się prosi by zrzucić skrzynię jeszcze razmichalinik napisał(a):No ale sila nacisku na pedał naprawdę jest spora i to mocno.
Niby nie ma , niby jednak ma. Konstruktorzy wymyślili i zastosowali w nowszych konstrukcjach sprzęgło samonastawne, Jego cechą w odróżnieniu do zwykłego jest stała siła potrzebna do wysprzęglenia w miarę zużywania się tarczy sprzęgłowej.michalinik napisał(a):Bo jednak cienka tarcza nie ma wpływu na ciężkość pedała?