Cinqecento

23 Gru 2012, 09:34

HigherLove napisał(a):Prawda ogrzewanie w zimę to tragedia, przykryłam chlodnice tektura z dziurkami i tak w aucie nagrzalo mi się dopiero w połowie drogi tj. po 15km bez tej tekturki temp + wiatr = nawet nie 20st w chłodnicy.


Przy całkowicie sprawnym termostacie zasłanianie chłodnicy tekturką nie daje nic. Zamiast ryzykować ugotowanie auta lepiej zatkać kratki na podszybiu - tam są węże od nagrzewnicy na wierzchu i pęd zimnego powietrza bardzo je chłodzi dlatego nie grzeje zbyt dobrze.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

23 Gru 2012, 10:05

Jak już brać to tylko 899 na wtrysku, zero problemów z silnikiem. Jedynie trzeba patrzeć na rdzę pod autem bo na zewnątrz jest ocynk.
Co do gaźnika Aisan, nie oczekujmy od 98% kierowców dla których wymiana klocków czy filtrów to już jest mega problem żeby jeszcze znali się na tak skompilowanym urządzeniu jakim jest ten gaźnik.
Zacytuje mechanika z ASO u którego byłem na regulacji właśnie tego azjatyckiego syfu: "o ku***".
kowalsky
Początkujący
 
Posty: 202
Prawo jazdy: 01 01 2008
Auto: Opel Vectra
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Icona Vulcano – 2,8 sek., 950 KM
    Szalona propozycja włoskiej manufaktury z 2013 roku, stworzona z myślą o chińskim rynku to na razie wciąż bardziej motoryzacyjna ciekawostka, niż samochód drogowy. Nic dziwnego, producent przewidział budowę zaledwie ...