witam,
z opisu nie odbierałbym aż tak żle stanu silnika, dla niektórych silników takie zużycie oleju to standard
choć czyszczenie i uszczelnienie pewnie by mu przywróciło pełnosprawność ,
cóż maż pod korkiem i w przewodach odmy
![Exclamation :!:]()
/w zimie/to standard jak jezdzimy na krótkich trasach -stad coroczna wymiana oleju zalecana jest wiosną - aby taki rozcieńczony skroploną parą wodną olej odnowić ,
wtedy proponowałbym tez sprawdzic ciśnienie spreżania i weryfikację dla określonego przebiegu silnika - wszystko zależy czy mamy możliwości i chcemy
aby silnik pracował jak szwajcarski zegarek /pytanie jaka sytuacja z nadwoziem, zawieszeniem,./
- ale to niestety kosztuje wiec pytanie jak to nie jest okaz kolekcjonerski
![Cool 8)]()
czy nie
poprzestać na podstawowych uszczelnieniach ; np. miski olejowej, zaworów , pokrywy glowicy,
simmeringów na wale przy okazji wym. rozrządu czy naprawy sprzegła
co do zapalania - nie wszystkie czujniki pracują jak nowe , a jest ich tam już troche
UWAGA -nie kazdy mechanik jest tak skuteczny jak wiekszość się przedstawia - jak Twoj sie pali do tych robót to powiedz niech najpierw usprawni np. zapalanie - ale Ty płacisz tylko za
ten 1 wadliwy i jego weryfikację z wymianą
![Wink :wink:]()
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych