Civic '94 1.3 nie ma mocy na wysokich obrotach!

09 Sie 2009, 20:54

Witam !
Auto ma instalację gazową. Dziś jadąc na gazie po prostu auto nagle przestało przyspieszać; przez chwilę podejrzewałem brak gazu ale po przełączeniu na benzynę auto wprawdzie jechało ale nie przyspieszało w charakterystyczny sposób- nie mogło osiągnąć wysokich obrotów i bardzo wyraźnie straciło moc !
Pierwsze co zrobiłem to odłączyłem wogle gaz zakręcając zawór na butli po czy wyjąłem, przeczyściłem świece oraz przełożyłem z innej hondy nowe kable wraz z kopułką.
Problem występuje dalej.
Gaz jest też to zrobienia- to wiem bo b.dużo na tym parowniku przejechano bez remontu, ale martwi mnie, że ten problem występuje na benzynie.
Zdażyło się też że poszła podczas testów bardzo mała chmurka czarnego dymu a rura jest zabrudzona.
wallenrod126
Nowicjusz
 
Posty: 7
  • 09 Sie 2009, 21:19

    kolego sprawdz swiece bo brak mocy moze byc ich powodem i przy okazji sprawdz czy nie maja czarnej mazi na sobie
    Nienawidze odkurzaczy (skuterow)
    18alexkwidzyn18
    Nowicjusz
     
    Posty: 40

    09 Sie 2009, 21:43

    dziś sprawdzane,
    tak jedna wyraźnie była brudniejasza na gwincie.
    czy to może sprawiać że w jednym z cylindrów spalanie nie przebiega normalnie?
    wallenrod126
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    09 Sie 2009, 22:11

    dokladnie moze poprostu juz zaczynac brac olej sprawdzales czy ci go nie ubywa przypadkiem
    Nienawidze odkurzaczy (skuterow)
    18alexkwidzyn18
    Nowicjusz
     
    Posty: 40

    10 Sie 2009, 10:16

    powiedzmy że trochę bierze, czy wtedy wymiana świec coś pomoże? czy od razu brać się za pierścienie ?
    wallenrod126
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    10 Sie 2009, 11:21

    Nie jest powiedzane ze to pierscienie, jezeli duzo ubywa oleju moga to byc uszczelniacze zaworowe, moze poprostu silnik spala olej, jest to normalny objaw, mowie zalezy ile bierze tego oleju.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Adaptacyjne reflektory LED
      Dzięki zastosowaniu diod LED, reflektory mogą być o wiele mniejsze i mieć praktycznie dowolny kształt. Ze względu na niski pobór mocy, niższe jest również zużycie paliwa. W zależności od zastosowanych rozwiązań, ...

    10 Sie 2009, 14:11

    troszeczkę ostatnimi czasy zaniedbałem silnik, nie stawiając się m.in. na regulację zaworów po wymianie uszczelki pod głowicą jakiś czas temu. dziś zostawiłem auto u doktora, zobaczymy co powie po regulacji.
    oleju w zasadzie nie bierze wiele, dziś było w okolicach pierwszego znacznika, a powinno byc pomiędzy pierwszym a drugim. dolewam bardzo rzadko i minimalne ilości w stosunku do przejechanych kilometrów.

    [ Dodano: Czw Sie 13, 2009 13:59 ]
    wczoraj zaprowadziłem auto do speca od gaźników, posprawdzał, pomierzył i rzeczywiscie było trochę lepiej, ale nadal na bardzo wysokich obrotach nie ma tego kopa charakterystycznego.
    ponadto dzis na skrzyżowaniu gdy zwalniałem do czerwonego światła zaczął się mulić, gdy dałem pedałem gazu do podłogi zaczął coś strzelać i poszły chmurki czarnego dymu z rury.
    po 10 minutach udalo mi sie go odaplic lecz ewidentnie cos sie niedobrego działo w gaźniku poniewać głos jaki wydawało auto przypominało wypalanie mieszanki gazowo-benzynowej z gaźnika.
    w rezultacie odprowadziłem auto spowrotem do poprawki.
    chyba nie jest możliwe że przy odłączonym gazie gdzieś tam gaz przechodzi do układu i przez to muli auto?
    wallenrod126
    Nowicjusz
     
    Posty: 7