REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W Passacie zdecydowanie bardziej odczuwa się ewentualne zużycie samochodu. Każdy zimny rozruch wstrząsa nadwoziem (zużyte poduszki pod silnikiem), a na wolnych obrotach niektóre elementy tapicerskie wpadają w drgania. Nieznośnie stukać potrafi także zużyte zawieszenie. Nic dziwnego - z przodu na każde koło przypadają po cztery aluminiowe wahacze.
Komplet na obie strony możemy kupić nawet za 600 zł, ale jeśli zależy nam na jakości, portfel uszczupli się o ok. 2000 zł (cena z wymianą). Na szczęście z zawieszeniem tylnym nic się zazwyczaj nie dzieje. Mamy tu praktycznie niezniszczalną belkę zespoloną. W najstarszych egzemplarzach wymienia się jedynie dwa silentbloki, przez które mocowana jest do nadwozia.
Niestety, ze względu na utrudnienia techniczne przy wymianie, usługa kosztuje ok. 500-600 zł.
Czimi napisał(a):Ja nie mowie ze w Passacie skrzypia plastiki, tylko zawieszenie.
Nanek napisał(a):ale to nie jest wina samochodu tylko naszych drog
Czimi napisał(a):Moze i B5 jest duzo nowoczesniejszy, jest wiekszy, w dobrym stanie bardziej komfortowy i itp, ale Passat za 8k zl vs Lanos za 5K zl, wygrywa Lanos bez dwoch zdan. Zreszta Passat to auto z wyzszego segmentu(musi wiekszy komfort zapewniac chocby dlatego), powinnismy go do Nubiry porownywac, ale przegra Passat uzywany z uzywana Nubira i tak jak chodzi o stosunek jakoci/awaryjnosci i itp do ceny.A Leganza zjada Passata na sniadanie, pod kazdym wzgledem, moze i jest wieksza od Passata, ale ceny uzywanych beda podobne.