Posiadam letnie opony Continental "Conti Eco Contact 5" kupione wraz z autem Fiat Tipo we wrześniu 2017 roku. Na oponach tych przejechałem ok 1000 km i wymieniłem je jesienią na opony zimowe. Dziś (07.05.2018) jedna z opon pękła podczas pompowania w czasie wymiany w warsztacie wymiany opon.
Serwisant zarzeka się, że nie popełnił żadnego błędu i opona pękła z powodu wady fabrycznej.
Będę się starał zareklamować opony w ramach gwarancji, jednak jeżeli ktoś może coś poradzić, to będę wdzięczny.
bonifacy napisał(a):Nie widzę tutaj na fotkach śladu po maści do montażu opon
Chyba trochę jej jest widać tu przy pęknięciu na rancie.
Widać, że pękła strona wewnętrzna opony. Mnie zastanawia fakt że pęknięcie jest tak równe jak by była ona rozcięta. Kolejna sprawa to przy jakim ciśnieniu pękła opona?
Kompleksowa modernizacja jednostek napędowych u Opla W latach 2012–2016 Opel wprowadzi trzy nowe rodziny silników i trzynaście nowych jednostek, co jest związane z odnowieniem oferty w tej dziedzinie w 80%. W tym samym okresie firma zaprezentuje również ...
Seat Ibiza 1,0 TSI o mocy 115 KM Seat Ibiza w wersji wyposażonej w silnik benzynowy o pojemności 1 litra ma moc 115 KM. Jego średnie spalanie w tym przypadku to około 4,7 l/100 km, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 9,3 sekundy. Na liście wyposażenia niewymagającego ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.