Witam mam problem z samochodem Toyota Corolla E12 1,4 D4D z 2005 roku problem jest taki że długo kreci zanim odpali około 10-15 sekund
Zmieniono
Zawór SCV na pompie Wymienione Filtr Powietrza ,paliwa Zmieniona podstawa filtra (był problem z odpaleniem ) brakowało ciśnienia na listwie ( układ się zapowietrzał) Rozrusznik sprawny sprawdzony zamontowano zawór zwrotny za filtrem na wejściu do pompy
po złożeniu do kupy dalej musi sobie pokręcić zanim odpali
a jak podałem z bańki paliwo bezpośrednio do pompy samochód kreci max 5 sekund i odpala
Zakładając ,że układ paliwowy jest szczelny,filtr paliwa drożny a wszystkie zawory sprawne,diesel zachowuje się tak wtedy gdy już układ wtryskowy generuje zbyt niskie ciśnienia paliwa.
@Mii - pierwszy SEAT oferowany wyłącznie on-line Krótko po wprowadzeniu do sprzedaży miejskiego auta SEAT-a modelu Mii, hiszpański producent wprowadza unikalną wersję swojego przedstawiciela segmentu A – @Mii, który będzie dostępny tylko przy zamówieniu ...
SKODA Superb - nowy wygląd i mniejsze zużycie paliwa SKODA rozpoczyna kolejny etap swojej ofensywy modelowej SKODĄ Superb. Model flagowy marki imponuje atrakcyjnymi nowymi elementami stylistyki SKODY, świeżym wnętrzem i ulepszonymi funkcjami. Zużycie paliwa i emisja CO2 oferowanych ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.