Czas na coś nowego...

18 Sie 2015, 11:51

Witam...w przyszłym roku mam zamiar kupić samochód i mam nadzieję, że pomożecie mi...nie mam wybranej marki ale zawsze byłem przeciwnikiem francuzów, Fordów i Opli...byc może niesprawiedliwie i nie ukrywam, że nowe Astry, Insignie, Focusy, Mondea bardzo mi się podobają ale nie znam się na jednostkach silnikowych...jestem fanem silników benzynowych ale nie wykluczam diesla...najważniejsze aby nie miał zbyt wysokiego apetytu na paliwo.
- przejeżdżam 20 000 km rocznie
- przede wszystkim trasy dłuższe ale wiadomo, że po mieście tez muszę się kręcić z racji tego, że jeżdżę od klienta do klienta
- rodzina 3 osobowa więc zależy mi na sporym bagażniku ( teraz mam Fabię kombi II i wszystko mieszczę mając jedno dziecko )
- pięciodrzwiowy musowo musi być
- marka w sumie nieistotna, ważny silnik
- nie jestem agresywnym kierowcą ale lubię móc bezstresowo wyprzedzić...
- myślę,l że minimum 1.4 120 KM musi być...
- samochód max. 2-3 letni
- cena do 75 000
- najchętniej kupiony od autoryzowanego dilera aby ograniczyć ryzyko...

Czy mogę liczyć na Wasze doświadczenie ?
marcinoski
Początkujący

Prawo jazdy: 15 12 1995
Auto: 20 000
Silnik: Suzuki S-cross 2WD
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

18 Sie 2015, 13:34

To ode mnie z propozycji:
Hyundai i40 2,0
Honda Accord 2,4
Mazda 6 2,0
Ford Mondeo
Citroen C5 2,0
w przypadku niektórych uda się ustrzelić co po jazdach próbnych

Z nowych uda się kupić kompakta, czyli Kia Cee'd, Hyundai i30, Mazda 3, Honda Civic IX, Ford Focus, Renault Megane, Opel Astra (choć nie wiem czy się w przypadku dwóch ostatnich opłaca jak następca wyjdzie lada dzień i będzie duży spadek wartości)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

22 Sie 2015, 16:36