Czy akumulator będzie pasował

09 Sty 2021, 13:50

Dzień dobry muszę wymienić akumulator w clio 3 , 2007 75koni 5D posiadam akumulator nowy taki jak na zdjęciu czy będzie pasował i czy będzie dobry ?
Jak nie proszę o poradę Jaki kupić dzikeuje
Kamilka1990
Nowicjusz

Zdjęcia: 2

09 Sty 2021, 14:04

To zależy czy Pb czy Diesel. Jak Pb to ten co masz wystarczy. Zwróć tylko uwagę po której stronie jest plus i czy ci wejdzie pod maskę głównie na wysokość.
Jak Diesel, to ten będzie za mały - musiałbyś mieć około 650 prądu rozruchowego.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

09 Sty 2021, 14:05

Przepraszam tak benzynę mam , po prostu nie znam się a akumulator który przedstawiłam mam nowy całkowicie i szkoda by kolejny kupować
Kamilka1990
Nowicjusz

09 Sty 2021, 14:08

No to jest wystarczający. Zwróć tylko uwagę tak jak pisałem po której stronie jest plus. Ale jak się nie mylę u ciebie plus jest tak jak w tym co masz. No i wysokość - żeby przy zamykaniu maski nie powstał w niej otwór :)
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

09 Sty 2021, 14:08

No to jest wystarczający. Zwróć tylko uwagę tak jak pisałem po której stronie jest plus. Ale jak się nie mylę u ciebie plus jest tak jak w tym co masz. No i wysokość - żeby przy zamykaniu maski nie powstał w niej otwór :)
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

09 Sty 2021, 14:10

Bardzo ci dziękuje za informacje , wszystkiego dobrego życzę tobie ! ❤️
Kamilka1990
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Co oznacza dla kierowcy znak STOP?
    Znak STOP oznacza zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez wcześniejszego zatrzymania się. Zwykle jest umieszczony tam, gdzie wyjazd z danej drogi jest szczególnie niebezpieczny. Według badań tylko 50% kierowców całkowicie ...