Trzeba zmierzyć stary. Akumulatory produkowane są w znormalizowanych(w przybliżeniu) wymiarach i najlepiej kupić drugi o takich samych wymiarach. Trzeba też zwrócić uwagę na umiejscowienie słupka dodatniego. Może być prawy plus, lub lewy plus. Jak kupisz nieodpowiednio usytuowanego plusa, to kable mogą nie sięgnąć.
Na starym akumulatorze jest też podana pojemność akumulatora(Ah), jak i prąd rozruchowy(A) i w nowym te parametry powinny być zbliżone-o ile to oryginalny akumulator. Można też chyba sprawdzić w necie, wpisując konkretny model i wersję auta, ale to już trzeba samemu poszukać.
No chyba, że znajdzie się tu jakiś altruista i zrobi to za Ciebie
Ale najpierw musisz podać konkretną wersję auta.
edit: Ja się rozpisałem, a tu cała dyskusja się rozwinęła
![Śmiech :lol:]()
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0