Czy podczas stania na czerwonym mogę wrzucić jedynkę?

02 Cze 2008, 18:08

jestem swierzym kierowca, ale pamietam slowa mojego instruktora "trzymasz na biegu. to tak jak bys stal z workiem kartofli na plecach " no to zycze powodzenia w 3maniu jedynki badz innego biegu :) a chlop ma 60 lat i wie co mowi 34 lata jezdzi "L"
lehmk
Nowicjusz

21 Lip 2008, 17:11

hmm też muszę to ograniczyć :P ale z tego co widać to wielu kierowców tak robi bo każdy tak szybko rusza :D
ja często daje od razu jedynkę bo mam coś ze skrzynią biegów i często trudno mi ją wrzucić więc wolę od razu wrzucić żeby potem się nie stresować niepotrzebnie :P
Madzia
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze

23 Lip 2008, 13:10

Ja czekam sobie na luzie, jak jest żółte to szybko wrzucam 1 i wiooo xD
Denerwuje Was jak niektórzy kierowcy wooolllnnnooo ruszają? Mnie denerwuje jak są krótkieświatła a ten 1 zaśpi. Ostatnio stałem za babką w Citroenie i leciutko nacisnąłem klakson. (Chyba z 5 sekund stała na zielonym) Co zrobiła? Powoli pokazała mi "faka" i pooooowolutku ruszyła. Eh te Blondynki :X
Rodri94

23 Lip 2008, 14:34

Jak masz kase na nową tarczę sprzęgła lub docisk to nie ma problemu :)
Zazwyczaj sprzęgło wytrzymuje około 200 tys km ;) Choć przy u niektórych siada po 50 tysiacach ;)
Rumpel
Nowicjusz
Awatar użytkownika

24 Lip 2008, 16:18

Ja również stanowczo to odradzam. Jedyna sytuacja, w której można sobie pomóc trzymając wciśnięte sprzęgło to taka, gdzie chcemy już ruszać, a stoimy lekko pod górkę. Samochód trochę drży, ale dla tych, którzy mają problem z hamulcem ręcznym zawsze jest nieco łatwiej.
Polska młodzież driftuje polskimi samochodami
polakko
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

15 Sie 2008, 23:01

Kto naopowiadał wam takich bzdur że stanie na czerwonym na sprzęgle zużywa tarczę sprzęgła.
Maki
Początkujący

Miejscowość: z daleka

25 Sie 2008, 09:42

Nie tarczę, a docisk...