Kao napisał(a):To ja Cię podejdę Cię z innej strony
Podyskutować można, komuś się może przydać do rozmyślań
Kao napisał(a):Czekasz w kolejce na demontaż silnika i rozczłonkowanie
Tak jak i na wymianę tego silnika...Też musisz czekać.
Kao napisał(a):dalej musisz jechać do mechanika po głowice i teraz musisz zawieźć do obróbki bo mechanik mówi że nie ma czasu jeździć i się tym zajmować, dalej głowica musi swoje odleżeć u obrabiacza bo kolejka długa roboty mają zawsze dużo,
Nigdzie nie jeżdżę - mechanik wysyła pracownika z głowicą i po nią. Czas oczekiwania góra dwa dni. Warsztatów akurat w mojej okolicy które robią głowice jest dość sporo. Koszt to 100 do 150 zł.
Kao napisał(a):potem znowu kolejka do złożenia i założenia
Też żadnego czekania - przyjeżdża głowica to mechanik zaczyna robić z autem - ma do tego pracownika, który ma inne, mniejsze roboty na czas obróbki głowicy.
Kao napisał(a): i już Ci gwarantuje że minimum 2 miesiące jesteś bez auta
Lekko przesadziłeś Kao...Czas remontu silnika, w zależności co trzeba robić to około tygodnia. A jak naprawa to max tydzień. Mechanik cały dzień robi przy aucie. Nie odchodzi do innych, mniejszych robótek. Po części też nie jeździ, bo przy rozbiórce wiadomo co trzeba kupić. Na części też się nie czeka, bo hurtowni w okolicy jest dość sporo. Tutaj trzeba wspomnieć, że w takich przypadkach trzeba oczywiście szukać warsztatu, gdzie pracuje kilku mechaników, a nie jeden czy dwóch. Bo wtedy to faktycznie może trwać miesiącami. Mamy hurtownie, gdzie z częściami przyjeżdża kurier i nie trzeba po nie jeździć.
Kao napisał(a):Pomijam temat płynów czy rozrządu, w przypadku naprawy musisz to zrobić w przypadku a w przypadku wymiany na upartego możesz zakładać tak i nic nie robić chodź jest to niezalecane a mocno zalecane wymiana płynów i rozrządu MOCNO ZALECANE.
Tu coś zamotałeś, ale rozrząd i płyny zrobić trzeba i tu i tu.
Co ty na to?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...