czy jesli przez ostatni rok przejechałem 4tys km a wg instrukcji olej wymianiamy co 15k/rok to czy musze wymienic olej? mam zalany 10w 40 castrol szkoda mi pieniedzy wymieniac jesli tylko 4tys km przejechalem z 15k mozliwych zresztą teraz ciezko z kasą czy moge olej wymiennic powiedzmy za rok 8tys, dwa 12tys?
tys lub co roku-lepiej bedzie jesli wymienisz dla twojego silnika
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
no rozumie ale to kosztuje tu przegląd 161zł tu oc 350zł na rok nawet za paliwo mnie wyszlo na rok bo 3-4tys tylko przejechalem wiec 900zł wyszlo za paliwo a olej to trzeba by miec 5,5l oleju to jakies 100zł i filtr 20 wiec 120zł no i szkoda mi tego oleleju bo czysty jest wiec jak wymienie za rok nie stanie sie nic zlego? Poprzednio wymienialem jak pisalem rok temu a jeszcze wcześniej to 4 lata temu wiec na 1 oleju przejechalem 15tys w 3 lata i dopiero wtedy juz olej byl brązowy i ciemny
Chyba nie masz super nowego samochodu, więc nic nie powinno się stać Może po czasie tracić swoje właściwości ale jak ma ładny kolor to ja bym jezdził śmiało
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Ubezpieczenie autocasco 2019 - jak wybrać i kupić AC w 2019? Ubezpieczenie autocasco nie jest obowiązkowe, jednak warto je kupić. Pozwala ona uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji pewnych zdarzeń drogowych, które wyniknęły z winy kierowcy. AC obejmuje też często skutki działania ...