REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czy aby na pewno ? Czym to diagnozujesz ?demirbiras napisał(a):Problem taki że jednostka bardzo skromna diagnostycznie
Oczekujesz że jeśli jest problem to będzie błąd ? a tu d...a. W rękę zeszyt serwisowy , przegląd bloków pomiarowych i coś może się rozjaśni w temacie.demirbiras napisał(a):Ja używam VCDS ale u mechanika też nie zawsze dobrze pokazuje błędy..
Niektórzy myślą że jak benzyna to już na pewno nie ma EGR, ale one występują i w silnikach benzynowych. Tu jest taki jak ty powinieneś mieć u siebie [link do oferty na Allegro wygasł]demirbiras napisał(a):A w tym silniku jest EGR? Byłem pewny od zawsze że nie ma.
Zmierz ciśnienie w dolocie. Jak nie ma 0,6 bar to po kolej:
- nieszczelność w dolocie,
- nieszczelny DV,
- N75 (można go wyjąć i podać 12V na złącze. Kiedy zacznie "cykać", jest ok.),
- podciśnienia pomiędzy N75 a gruszką WG,
- rozregulowane cięgno WG (miałem to u siebie. Klapka w turbinie po stronie gorącej musi SZCZELNIE dolegać do korpusu turbiny i otwierać się o +/- 2mm dopiero przy ciśnieniu około 0,3 bar),
- przepływomierz,
- lambda,
- przepustnica.
Więcej wpływu na ciśnienie doładowania mieć nie będzie. AGU/AEB 1,8T to proste silniki. Na pewno kolega sobie poradzi.