Daevoo ? Rover ? proszę o rady !

28 Mar 2010, 00:40

Witam wszystkich, piszę na forum ze względu na to, że mam duży problem. Nie znam się zbytnio na samochodach, a chciałbym sobie jakieś kupić.Ma być to moje pierwsze autko :). Wydatek jaki mogę przeznaczyć na samochód to granica cen 6-8 tys.

Obecnie na oku mam Daewoo Lanos, Nubira , Leganza, Rover 400, 420,206,200, Mitsubishi Carisma, peugeot 406.

Szukam najlepiej jakiegoś sedana bądź sport copue, który fajnie wygląda z tuningiem :D posiadający gaz/diesel(zależy mi na w miarę niskim spalaniu jak za taka cenę), mało awaryjny.

Wiem, że jestem trochę wymagający, ale mam dopiero 18 lat(wiem. wiek wcale nie usprawiedliwia), lecz po to właśnie tutaj założyłem temat by się trochę nowych rzeczy dowiedzieć.

Proszę o propozycje samochodów w w/w cenach. no i które by spełniały moje wysokie wymogi :D jeżeli takie są heh.
Mumanek
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

28 Mar 2010, 07:14

Uparcie bede proponowal swoje.
Nie jest tez sedanem ale carisma i diesel .

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ostatecznie do oddania za 4.5tys z zarejestrowaniem wyjdzie okolo 5.700
Nie sadze zeby udalo sie znalezc ten model w nawet zblizonej cenie bo normalnie kosztuje okolo 11-13tys zl .
Poniwaz to ma byc Twoje pierwsze auto dobrze sie zastanow czy potrzebujesz diesla.Diesel ma uzasadnienie gdy ktos troche tych kilometrow rocznie czy tez miesiecznie robi jesli nie zamierzasz jezdzic duzo to chyba lepsza opcja bedzie silnik benzynowy .
Generalnie odpusc sobie wszystkie rovery nie maja dobrych opini i sa dosc kosztowne w utrzymaniu
Dobrym pomyslem jest Peugeot 406 tylko czy potrzebujesz takiego duzego auta.Na pierwsze auto bardziej odpowiedni bedzie jais kompakt (auto wielkosci Golfa) lub nawet mniejsze.
dark13
Początkujący

Miejscowość: szczecin

28 Mar 2010, 09:03

Jeśli masz pytania dotyczące Lanosa to wal śmiało.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol