Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

03 Kwi 2012, 14:15

Prosze o szczere wypowiedzi na ten temat. Mój problem dotyczy sprzelania gazem w filtr powietrza. Strzela podczas któregoś z kolei odpalenia Auta Ciepły silnik lub gdy stygnie nie wiem czym to jest spowodowane śmierdzi w aucie niesamowicie Gaz jest sekwencyjny fabryczny a wiedz odpala na benzynie to czemu strzela gazem ??? powodem może być szybka jazda podkrencanie obrotów do 3 tysiency jestem młodym kierowcą nie wiem co robic a te wybuchy strarsznie mnie denerwują obawiam sie że może coś rozwalić. Wymieniałem olej filtr gazu, powietrza świece przewody ale chyba nie orginalne. Prosze o szczere wypowiedzi i z góry dziekuje. Na ogół słysze że to normalne ale to chyba nie są zdrowe takie wybuchy jak ludzio wywala filtry i inne podzespoły. Prosze o pomoc, Butla wymieniana w tym roku.
john1987
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 11 2010
Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

03 Kwi 2012, 20:03

Jesteś pewien ,że odpala na benzynie ,na 100% ?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Kwi 2012, 21:14

tak jestem pewien na 1000% bo jak zabrakło mi benzyny to na gazie nie chciał mi odpalić trzeba było drałować po piontke benzyny
john1987
Nowicjusz

04 Kwi 2012, 11:50

To w takim razie po mojemu,musi iść gaz równoczesnie z benzyną,innej możliwości nie ma! To już robota dla serwisu,musi wyregulować (elektronika) tak,by LPG zawory puszczały dopiero powiedzmy albo po osiągnięciu, wysokości odpowiedniej temp.albo obrotów,nie wiem na jakiej zasadzie instalka działa u ciebie.Istnieje możliwosć występowania gdzieś nieszczelności,gaz w momencie odpalania na benzynie nie ma prawa iść przez zawory! Zakręć zawór na butli gazowej,to się przekonasz, czy będzie strzelać! :wink:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

04 Kwi 2012, 12:26