Daewoo Lanos

01 Lut 2011, 12:44

Witam,

dziś byłem na badaniu technicznym moim Lanosem, okazało się że praktycznie w ogóle nie hamuje mi tyle lewe koło. - przez co przednia lewa tarcza oraz klocki są znacznie bardziej zużyte niż te z prawej strony - i tutaj moje pytanie ... co może był przyczyną awarii ??

dodam tylko tyle, że jakieś 3-6 miesięcy temu wymieniałem piaso-bębny z tyłu oraz szczęki hamulcowe +cylinderki lewy oraz prawy.
Ostatnio edytowany przez adam-and1, 01 Lut 2011, 13:23, edytowano w sumie 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
adam-and1
Aktywny

Miejscowość: Katowice
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: szukam igły ;-)
Paliwo: Benzyna
  • 01 Lut 2011, 12:56

co to znaczy okresie okresowym
    Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
    zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
    seba145
    Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
    Prawo jazdy: 27 09 2011
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

01 Lut 2011, 20:19

Zdemontuj tylny bęben,przeczyść,sprawdz czy pod wpływem naciśnięcia hamulca nożnego cylinderek się wysuwa(ostrożnie z hamowaniem),sprawdz czy nastawnik jest luzny,nie zardzewiały jak to zazwyczaj jest.
    życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić przepisowo lub dieslem...
    Leopard
    Początkujący

Miejscowość: zachodniopomorskie

01 Lut 2011, 22:11

a jak powymienialem to wszystko to odpowietrzyles uklad hamulcowy???
    Kochaj i szanuj swoje auto a wzamian sie odwdzieczy:)
    kamilszczak00
    Początkujący

Miejscowość: Biała Podlaska

02 Lut 2011, 12:39

kamilszczak00 napisał(a):a jak powymienialem to wszystko to odpowietrzyles uklad hamulcowy???

oczywiście, że tak