Niedawno kupiłem Tico. U poprzedniego właściciela trochę stał i zastał się alternator (co jakiś czas jeździł do sklepu bez paska alternatora) więc zreperował alternator nałożył nowy pasek Contitech. A po przejechaniu zaledwie 150km (120+30) ten nowy pasek urwał mi się.. Jest nieźle zmasakrowany aż na półce komory silnika leżą wióry z niego. Wie może ktoś co może być przyczyną tak szybkiego zużycia się paska? Zły pasek/brudne"koła zamachowe"/...? Dodam że te dwa dni nieżle padało. Bo nie chcę zeby znowu po 100-200km mi poszedł..
To zdjęcia starego paska:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]