Na Pb i na lpg powinien miec takie same obroty. Jak nagrzany silnik,to ok 800/900.
Z tego co zrozumiałem napisałeś " żeby go na gaz przełączyc,to muszę go odpalic na benzynie..."
A jak Ty odpalasz auto..? Wnioskuję,że zawsze na gazie... Więc nie dziw się,że na pewno masz reduktor do regeneracji lub wymiany. I nie wierzę,że układ paliwowy Pb jest całkiem ok.Skoro jest rzadko używany to na pewno wydajnośc pompy jest zła i zastane ssanie też ma na to wpływ.
No i jeszcze napisz jak sprawdzałeś te świece.
Pamiętam jak u siebie kiedyś miałem taki problem w Golfie,że auto słabo paliło. Tzn paliło i po sekundzie silnik gasnął i tak ze 2/3 odpalenia zanim zaczął "niegasnąc"... Świece ok i dawały iskrę,nie miały dziwnego nalotu lub oleju itp. A jednak po ich wymianie problem zniknął.
![Smile :smile:]()