Daihatsu Feroza 1.6 hde, strata mocy a rozrząd

26 Cze 2021, 08:30

Witajcie
no i przyszedł czas na pompe wody,termostat no to i rozrzad.
A teraz mam chyba z 35km zamiast 95... :cry:
i stempel rowny stemplu, i dwa razy pasek zdejmowany, i zabek do przodu i zabek do tylu i auto smiga pali ale gaz do dechy a on po chwili dopiero na jakies tam obroty wpada, a wjazd na gore boze jaki muł...
co to mu sie popierdzielilo teraz :-/


p.s.
choc mam wrazenie ze po dodaniu gazu do dechy auto jakby za chwile "sie kapnie" ze trzeba wejsc na obroty
, a wogole to od poczatku mi dymi na wstecznym tzn. tylko na wstecznym i wylacznie na wsrecznym (bez wzgledu na to czy auto jest zimne czy rozgrzane).
A wogole pali na dotyk miod malina nic sie stuka nic nie grzeje etc.
krispikowski
Nowicjusz
 
Posty: 12
Zdjęcia: 2

27 Cze 2021, 17:39

czyzby zapłon trzeba teraz dopiescic
krispikowski
Nowicjusz
 
Posty: 12
Zdjęcia: 2

27 Cze 2021, 18:06

Fajna historyjka ale tak w ogole o co Ci chodzi?
Rozrząd ma być ustawiony na tip top jak w fabryce.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Cze 2021, 20:53

Dobrze ustawiony? Są tam jakieś znaki?
Gość114260
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...