Deawoo Lanos - poważny problem z silnikiem.

25 Sty 2010, 11:05

Witam! Jestem nowicjuszem na tym forum więc z grzeczności Witam wszystkich serdecznie. A teraz do rzeczy. Wczoraj chciałem rozpalić lanosa, to go rozciągałem z kumplem, na drodze pięknie zapalił i jeździł, dzisiaj było -20 stopni i tak samo chcieliśmy zrobić, i już niby złapał, zapalił i wcisnąłem sprzęgło, to tak obroty wyrwały na maxa, zatrzymałem go szybko i zatrzymałem, wyłączyłem silnik, i później zauważyłem taką plamkę oleju, podszedłem do silnika, a tam kapie, tylko za bardzo nie wiem co. A silnik wyłączony i dalej jest na 9 tyś obrotów/min. wskaazówka się nie cofnęła, co to może być czy to coś poważnego? Pozdrawiam i proszę o szybką odp.
19kapi26
Nowicjusz

Miejscowość: Łomża
  • 25 Sty 2010, 11:47

Tzn. jak go wyłączyłeś to zgasł, czy osiągnął te 9tys. obrotów i tak sobie na nich pochodził?
    ACSznycel
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
    Miejscowość: z nienacka

25 Sty 2010, 12:30

Znaczy to było tak. Już jakby zapalił, wcisnąłem sprzęgło, i wyrwał jak szalony na max obrotów.
    19kapi26
    Nowicjusz

Miejscowość: Łomża

26 Sty 2010, 12:35

Jedź z tym do serwisu, na odległość to nikt ci tutaj nic nie doradzi. Kiedyś słyszałem o takim problemie że silnik pracował nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i cały czas nabierał obrotów aż poszedł w diabły, ale to chyba nie to bo to tyczyło się diesla turbiną, a Lanos w takową nie jest wyposażony :wink:
    ACSznycel
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
    Miejscowość: z nienacka

26 Sty 2010, 13:13

Tak racja,przy takim nagłym zrywie obrotów, może się urwać korbowód!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?